Gå til innhold

Endelig registrert i Suaks kø


Gjest barbeint

Anbefalte innlegg

Gjest barbeint

Endelig har vi også blitt registrert i Suak sitt køsystem. Der er vi neimen ikke alene om og værer ca 250 søknader forann. Men så lenge Suak er ved godt mot og tror at behandlingstiden er 3-4 mnd. , er vi med godt mot også. Etter over ett år hos barneværnet er det godt og møte en forhåpentligvis litt raskere offentlige kontor. Uansett Suak kan ikke få dårligere intrykk av oss en hva vi sitterigjen med om BVTJ.

Egentlig kan jeg burde jeg ikke skrive så mange neg. ord om BVTJ, jeg har aldri lest noe så flott som når de omsider var ferdige med konklusjonen. Men ting tar tid!!

Eller så ser jeg jo selv at dette ble fryktelig rotete.

- Jeg tømte bare hodet for tanker

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Barbeint!

Da har vi kommet likt!

Vi fikk brevet fra suak på tirsdag - reg.dato 30.4.02 ! Blir spennende å se hvor lang tid det skal ta med 250 forran oss... Jeg håper liksom de har safet litt med 3-4 mnd. og at vi kanskje kunne fått svar litt før! (før fellesferien) :o) Det er lov å håpe!

Hvor skal dere adoptere fra?

Vi gleder oss til å kunne hente babyen vår fra Colombia... :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krabben

Hei!

Gratulerer med milepælen! Då me vart registrert i SUAK i april i fjor, var det òg 250 framom oss i køen, og det tok nøyaktig 4 mnd før me fekk godkjenninga.

Det tyder vel på at det ikkje er eit mykje større tal søkjarar no enn før, og de har all grunn til å tru på SUAK når dei seier 3-4 mnd ventetid.

Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbeint

Hei Barbeint!

Da har vi kommet likt!

Vi fikk brevet fra suak på tirsdag - reg.dato 30.4.02 ! Blir spennende å se hvor lang tid det skal ta med 250 forran oss... Jeg håper liksom de har safet litt med 3-4 mnd. og at vi kanskje kunne fått svar litt før! (før fellesferien) :o) Det er lov å håpe!

Hvor skal dere adoptere fra?

Vi gleder oss til å kunne hente babyen vår fra Colombia... :o)

Klem fra

Vi skal adoptere fra Korea. Gleder meg så enormt, pussig vårt brev ble også reg.30.04.

Har dere adoptert fra før?

Ha en god dag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbeint

Hei!

Gratulerer med milepælen! Då me vart registrert i SUAK i april i fjor, var det òg 250 framom oss i køen, og det tok nøyaktig 4 mnd før me fekk godkjenninga.

Det tyder vel på at det ikkje er eit mykje større tal søkjarar no enn før, og de har all grunn til å tru på SUAK når dei seier 3-4 mnd ventetid.

Lukke til!

Takk for oppløftende svar!!

Ha en fortsatt solrik dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi ble registrert i fjor i juni var saksbehandlingstiden også 3-4 måneder og 250 søkere i kø. Jeg ringte Suak etter 3 måneder (utålmodig...) og fikk beskjed om at hvis det stod 3-4 mnd så kunne vi ikke forvente svar før ca 4. Dette kan sikkert variere litt, men vær sikker, det går etter et veldig ordnet køsystem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei barbeint!

Vi håper å få våre papirer til SUAK i slutten av juni,-

Og da er det start på ferietiden og den saksbehandleren vi evt får skal sikkert ha ferie i sommer (som de fleste ønsker)

Det ble sagt på AF sitt medlemsmøte at det kunne hende at en som var registert etter "deg" kunne få evt godkjenning før deg.

Alle saksbehandlere får sin bunke og de tas i den rekkefølgen de skal, og hvor lang tid saksbehandlingen tar ??? 3-4 mnd?? inkl. ferietid ,?? -

Poenget er; hvis noen du kjenner har blitt registrert etter deg og får godkjenning før deg, så kan dette være noe av årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble også registrert 30.04. Vi venter barn fra Kina. Gleder meg veldig.Hilsen kip.

Hei !!!

Her i huset er også gleden stor...vi ble også registrert den 30.04,..og skal også adoptere fra Kina :-)))

Hadde vært moro å få godkjenning samtidig,..det er jo lov å håpe :-)))

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...