Gå til innhold

Godkjent i SUAK


taco

Anbefalte innlegg

Den 6.mai ble vi godkjent for barn nr.to fra Etiopia!

Den kom i postkassen etter 3mnd. og 3 ukers venting, og to uker etter etiopiagullets toårsdag.

Gleden er stor og vi ser frem til å bli en familie på 4 neste sommer.

Lykkelig hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jimma

Gratulerer så mye. Et skritt nærmere en lillesøster eller en lillebror.

Vi har nettopp fått sendt våre papirer ned til Etiopia ( vår andre søknad...). Håper på at ventetiden før tildeling skal gå noe ned før det blir vår tur. Vi vil veldig gjerne reise nedover i april/ mai neste år. Vi var i Etiopia sist i regntiden, og kunne godt tenke oss å oppleve litt sol og varme neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vannkastanje

Gratulerer så mye med godkjenninga,er det mye papirarbeid som nå står på lista? Har fått inntrykk av at det er veldig forskjellig hva de enkelte landene krever.Lykke til videre : )

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Jeg ble litt misunnelig jeg. Min søknad har nå vært inne hos SUAK i tre mnd og 10 dager etter registrering. Håper jeg får svar i løpet av måneden. Er forberedet på at det kan gå en stund uti juni før jeg får svar, men håper det skal gå raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære taco :o)

Gratulerer så masse med godkjenningen. Nå blir snart Etiopiagullet deres storebror :o)))

Store klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...