Gå til innhold

Mailadresser til stortinget


ColPappa

Anbefalte innlegg

Hei!

Mailadressene til noen av våre stortingsrepresentanter ligger nå på Nicklisten. Gå til http://www.nicklisten.com og klikk på lenken "Epost til Stortinget" på venstre side.

Mens dere er der (Nicklisten) kan de av dere som ikke har lagt inn presentasjon på "Nye Nicklisten" gjøre det :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Er den en mulighet for meg og klare og maile alle på en gang?

Eller må jeg maile en og en.

Er takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den en mulighet for meg og klare og maile alle på en gang?

Eller må jeg maile en og en.

Er takknemlig for svar!

Heisann!

Det er fullt mulig å maile alle på én gang. Bare merk alle adressene (dra musen over linkene uten å klikke på noen av dem) og så trykker du Ctrl+C på tastaturet (eller høyreklikker og velger kopier). Så åpner du den mailen du skal sende, og stiller deg i Til-feltet, og så trykker du Ctrl+V (eller høyreklikk og lim inn). Håper det var forklart på en forståelig måte.

Kjempeflott at vi kan stå på litt for dette nå, for det viser seg jo at det nytter å vise litt engasjement.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Heisann!

Det er fullt mulig å maile alle på én gang. Bare merk alle adressene (dra musen over linkene uten å klikke på noen av dem) og så trykker du Ctrl+C på tastaturet (eller høyreklikker og velger kopier). Så åpner du den mailen du skal sende, og stiller deg i Til-feltet, og så trykker du Ctrl+V (eller høyreklikk og lim inn). Håper det var forklart på en forståelig måte.

Kjempeflott at vi kan stå på litt for dette nå, for det viser seg jo at det nytter å vise litt engasjement.

Hilsen

Tusen takk! Mailen er nå sendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ColPappa og dere andre som har bidratt med å samle/skaffe mailadresser!

Mail sendes i morgen (litt trøtt nå).

Stå på alle sammen!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe flott at dette har fått plass i den nye nicklisten. Masse mailing er nå sendt.

Forresten så var nicklisten kjempeflott, den er ny siden jeg var inne sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott at dette har fått plass i den nye nicklisten. Masse mailing er nå sendt.

Forresten så var nicklisten kjempeflott, den er ny siden jeg var inne sist.

Hie!

Takk skal du ha maas. Passet du på å registrere deg og legge inn presentasjonen din når du var der?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...