Gå til innhold

Morsom, gammel dame :)


leenie

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i hjemmesykepleien, og en av brukerene jeg går til er en gammel dame som hører og husker litt dårlig... Hver gang jeg er der spør hun meg om jeg liker meg i landet, og hvor lenge jeg har vært her. :)

I dag prøvde jeg for n'te gang å forklare at jeg er adoptert, men hun bare babler i vei. :) Da hun spurte hvor lenge jeg hadde bodd i landet, svarte jeg flere ganger "21 ÅR", og "HELE MITT LIV", men hun skjønte ikke hva jeg sa. Til slutt sa jeg "SIDEN JEG VAR 6 MÅNEDER GAMMEL"

Da ser hun på meg det mest forundrede blikket jeg noen gang har sett, og jeg tenkte at hun endelig det... Men da slår hun hendene sammen og sier: "Har du bare vært her i 6 måneder og så snakker du så bra norsk!!!"

Tihi... Da bare smilte jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He.he...Artige de der ja !

Hjalp en kamerat forrige dagen som skulle fotografere sin _egen_ bestemor (rundt 90 år gammel) i fotostudio.

Etter att han hadde plassert ho fint ned på en stol og klargjort lys og kamera, snudde han seg mot ho og spurte (høyt og tydelig):

Er du spent no ?

Da ser ho rett på han og buser ut :

Om eg er Svensk ?

Da klarte ikkje eg å la være å le i hvertfall ! *humrer enda*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det er ikke så lett å kommunisere da. Jeg har hatt en slik bestefar, og nå på slutten før han døde sa mine barn hver dang vi var der: Ja,ja oldefar. Men det beste de visste var å være der så det var jo godt ment....

Kos deg videre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...