Gå til innhold

Ingeniørhøgskule


Gjest poffen

Anbefalte innlegg

Gjest poffen

Jeg går siste året på allmenne fag. Der har jeg tatt 2FY, 2MX og 3 MX. Det ser ut som 3MX går rett til h.......! Det er det eneste faget jeg har over to år.

Hva skjer om jeg stryker i matte da?

Jeg har jo ikke et fullstendig vitnemål... Jeg skal ta millitæret nå, så sånn sett kan jeg jo ta det opp igjen til neste år.

Men får jeg ikke plass på høgskulen før jeg har klart matten?

Kan jeg ta matte opp igjen i millitæret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fonzie

Er riiimelig sikker på at du ikke får generell studiekompetanse uten 3MX, så det må du antakeligvis ta opp igjen før du kan søke på ingeniørhøyskolen. Jeg har jo ikke en drit av de faga ettersom at jeg tok yrkesfagutdanning i videregående fremfor allmennfagutdanning. Jeg angrer jo ikke på det, men må begynne på forkurs fra høsten av for å få generell studiekompetanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...