Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt kom jeg på det!

Vår 9 års bryllupsdag den 23. april kom og gikk uten at noen av oss hadde husket på det....

Prøvde meg selvfølgelig på å bebreide gubben , men det gikk nok ikke. Selv ikke når jeg påsto at jeg ikke hadde sagt noe fordi jeg ville vente og se hvor lang tid det gikk før han husket på det.... ;-)

Det endte jo selvfølgelig med at vi måtte le begge to.

Men, bryllupsdag skal vi feire Vi trenger virkelig å ta oss litt av hverandre.

Noen forslag til hvordan man feirer en forsinket bryllupsdag? Antageligvis uten barnevakt siden det er et skikkelig pes å få noen til å passe alle 5 nå som Oliver sliter med åttemånedersangst og greier.

Skrevet

Det var altså ikke i går, men noen dager siden jeg kom på det. Hadde klippet og limt innlegget fra en mail fordi jeg gjerne ville ha tips herfra også :-)

Gjest retvizan
Skrevet

Dere tar selvfølgelig alle ungene med på fisketur! :-)

Værsågod, det var da så lite...

Gjest Lex Lea
Skrevet

9 år da du! Vi glemte vår 2-års bryllupsdag i februar vi! På akkurat samme måte som dere. Men vi gadd ikke ta det igjen heller, så vi er nok lengre ute og kjøre enn dere! *ler*

I september har vi vært sammen 5 år, vi får håpe vi husker det da! ;o)

Skrevet

9 år da du! Vi glemte vår 2-års bryllupsdag i februar vi! På akkurat samme måte som dere. Men vi gadd ikke ta det igjen heller, så vi er nok lengre ute og kjøre enn dere! *ler*

I september har vi vært sammen 5 år, vi får håpe vi husker det da! ;o)

He he..

Ja, dere er i virkelig deep shit! ;-)

Jonathan babler fortsatt i vei om de han traff hos dere. Dere må ha gjort skikkelig inntrykk på ham :-)

Selv om han var ganske taus mens det sto på, da. *ler*

Gjest Lex Lea
Skrevet

He he..

Ja, dere er i virkelig deep shit! ;-)

Jonathan babler fortsatt i vei om de han traff hos dere. Dere må ha gjort skikkelig inntrykk på ham :-)

Selv om han var ganske taus mens det sto på, da. *ler*

Det har ljoma "Jooonatannnnnn" i huset her siden også! Det var første gangen han lekte med en gutt på sin egen alder, vi har omtrent bare jenter i omgangskretsen, så det var suksess! Shæll vi jentæik thæt?

Skrevet

Det har ljoma "Jooonatannnnnn" i huset her siden også! Det var første gangen han lekte med en gutt på sin egen alder, vi har omtrent bare jenter i omgangskretsen, så det var suksess! Shæll vi jentæik thæt?

Åff kårs!

Og sammen kan de løpe rundt og rope huuuuund og båndet! Bååååndet!

Veslefrøkna må også være med for å holde styr på gutta, da;-)

*flirer*

Gjest Lex Lea
Skrevet

Åff kårs!

Og sammen kan de løpe rundt og rope huuuuund og båndet! Bååååndet!

Veslefrøkna må også være med for å holde styr på gutta, da;-)

*flirer*

Ja, den veslefrøkna klarer nok å roe ned de kjepphøye gutta når de basker i hop.

Jeg har forresten tatt årets jomfruhopp på trampolina, så jeg sitter her og hiver etter pusten! Iiiihiiiiiii, så gøy det er!!! *kiler i magen enda*

Skrevet

Ja, den veslefrøkna klarer nok å roe ned de kjepphøye gutta når de basker i hop.

Jeg har forresten tatt årets jomfruhopp på trampolina, så jeg sitter her og hiver etter pusten! Iiiihiiiiiii, så gøy det er!!! *kiler i magen enda*

Har dere trampoline?

*iler over med en gang*

Gjest Lex Lea
Skrevet

Har dere trampoline?

*iler over med en gang*

Kom du! :o)

Skrevet

Kom du! :o)

Hehe..

Kommer vel til å okkupere trampolina deres til jeg blir jaga bort ;-)

Gjest Lex Lea
Skrevet

Hehe..

Kommer vel til å okkupere trampolina deres til jeg blir jaga bort ;-)

Det skumle er jo at man blir skikkelig hekta! *ler* Men jeg tenker jo litt på hvor idiotisk det må se ut for de på oversiden av huset, når hodene jevnlig stikker opp sånn over buskehekken!

Jeg vil forresten se en film jeg! *kjeder meg* Men jeg vet ikke hva jeg vil se! *går og roter i videohylla*

Skrevet

Det skumle er jo at man blir skikkelig hekta! *ler* Men jeg tenker jo litt på hvor idiotisk det må se ut for de på oversiden av huset, når hodene jevnlig stikker opp sånn over buskehekken!

Jeg vil forresten se en film jeg! *kjeder meg* Men jeg vet ikke hva jeg vil se! *går og roter i videohylla*

Hva ble det?

Gjest Lex Lea
Skrevet

Hva ble det?

For interesseklubbens antegning:

Det ble "the forensic detectives" på Discovery. Blod og gørr er fint! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...