Gå til innhold

Koreabutikker


Gjest Heg

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg var på et matkurs i regi av FKA og fikk da noen tips om noen butikker som selger koreansk mat. Det finnes en butikk som heter Koreabutikken som ligger i Arupsgt. 2 (inng. Oslogt.) tlf. 22 67 87 26 og en butikk som heter Ming Qing Antikk i Odinsgt. 9 - dette er en antikvitetsbutikk, men de selger mat også hvis man spør.

Koreansk mat er kjempegodt, og gleder meg til å prøve å lage noe selv.

Jeg kan også anbefale restauranten Koreana som ligger rett ovenfor Aker Brygge.

Ha en fortsatt god søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

venterigjen

Vil bare støtte deg i anbefalingen av Koreana - vi feiret SUAK godkjenningen vår ved å gå der og fikk kjempegod mat og service!

Holder FKA jevnlig kurs? Må man være koreansk adoptert eller kan man også være ventende foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare støtte deg i anbefalingen av Koreana - vi feiret SUAK godkjenningen vår ved å gå der og fikk kjempegod mat og service!

Holder FKA jevnlig kurs? Må man være koreansk adoptert eller kan man også være ventende foreldre?

Hei "venterigjen".

Vi har meldt oss inn i FKA som støttemedlemmer, og de har mange fine treff og kurser som vi ventende adoptivforeldre også kan delta på. De jeg har møtt synes det er veldig positivt at vi adoptivforeldre engasjerer oss, og de sitter på utrolig mye fin og nyttig erfaring for oss som skal bli adoptivforeldre.

Jeg vet at FKA skal prøve å arrangere et nytt matkurs på Koreana søndag 9. juni kl. 15 - men om det er kun for medlemmer eller ikke vet jeg ikke. Men det er veldig lett å bli medlem :-).

Du kan lese mer om FKA på hjemmesidene deres, og det ligger en link dit på VB sine sider.

Kanskje vi sees på et treff eller matkurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...