Gå til innhold

FU: Hva har du dilla på å spise?

Anbefalte innlegg

Gjest luttings
Skrevet

har du dilla på noe rart eller noe vanlig mat?

Jeg har fått så forferdelig dilla på sherrytomater og smil sjokolade!

Jeg spiser nesten 2 sånne pakker med minitomater om dagen + minst en pakke sjokolade,klarer ikke la være og jeg er IKKE gravid!

Fortsetter under...

Skrevet

Det varierer veldig, har nettopp hatt to ukers dille på Toast Hollandaise med smør på. Ellers er det cola, Daim, rosiner eller brød med smøreost, agurk, pepper og salt som kommer med jevne mellomrom.

Skrevet

Det varierer veldig, har nettopp hatt to ukers dille på Toast Hollandaise med smør på. Ellers er det cola, Daim, rosiner eller brød med smøreost, agurk, pepper og salt som kommer med jevne mellomrom.

Grillet kyllingfilèt med potetsalat. (delvis hjemmelaga)

Vørterbrød & Kulturmelk (I perioder)

Lionn (!) sjokolade (av og til)

Grønne epler

Tomater

Gjest malun
Skrevet

For tiden har jeg dilla på brødskiver med ruccolasalat, purre, tomat, Jarlsbergost og hamburgerrygg. En dæsj majones og litt nykvernet pepper på toppen - Mmm!

Is-te er også en favoritt i vårvarmen, mne akkurat nå regner det jo, og da kjenner jeg at lysten avtar...

Skrevet

Tortillachips (barbeque-smaken).

Sånn ferdig, revet ost fra Synnøve. (momser noen klyper fra posen i kjøleskapet av og til...og jeg er heller ikke gravid).

Skrevet

Jeg har dilla på taco for tiden og vil helst ha det til middag hver dag. Det vil ikke resten av familien.

Annonse

Skrevet

Topp-ris, Kvikklunch, Peanutt-kubbe, Melkesjokolade, Firkløver, Stratos, Twist, Crispo, Marsipanbrød, Troika, Cuba, Mandelstang....etc etc etc

:-)

....og Ridderost på brødskiva!

Gjest bergensis
Skrevet

Er fryktelig fornøyd med at min vanvittige trang etter sjokolade har roa seg litt. Er også like fornøyd over at min enorme apetitt på vanlig mat har roa seg.

Er også veldig fornøyd over at det ser ut til at eg har fått dilla på melon. Har tre forskjellige typer melon i kjøleskapet no....

Slurp!!!

Ganske fornøyd for tida altså.

...og eg er forresten gravid:)

Skrevet

Lammekoteletter i alle variasjoner, både kokt og stekt.

Granny Smith epler, så grønne og sure som mulig.

Harde pærer.

Kald syrlig appelsin

Lakris

Cheerleader
Skrevet

Jeg er absolutt avhengig av å ha litt sjokolade hver eneste dag. . Jeg blir rett og slett dårlig av en dag uten, får hodepine og føler meg uvel. Favoritten er Godiva.

www.godiva.com

Gjest motisaz
Skrevet

akkurat nå: stangselleri, som jeg har stående i et glass vann i kjøleskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...