Gå til innhold

FU: Hva har du dilla på å spise?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det varierer veldig, har nettopp hatt to ukers dille på Toast Hollandaise med smør på. Ellers er det cola, Daim, rosiner eller brød med smøreost, agurk, pepper og salt som kommer med jevne mellomrom.

Grillet kyllingfilèt med potetsalat. (delvis hjemmelaga)

Vørterbrød & Kulturmelk (I perioder)

Lionn (!) sjokolade (av og til)

Grønne epler

Tomater

Gjest malun

For tiden har jeg dilla på brødskiver med ruccolasalat, purre, tomat, Jarlsbergost og hamburgerrygg. En dæsj majones og litt nykvernet pepper på toppen - Mmm!

Is-te er også en favoritt i vårvarmen, mne akkurat nå regner det jo, og da kjenner jeg at lysten avtar...

Annonse

Gjest bergensis

Er fryktelig fornøyd med at min vanvittige trang etter sjokolade har roa seg litt. Er også like fornøyd over at min enorme apetitt på vanlig mat har roa seg.

Er også veldig fornøyd over at det ser ut til at eg har fått dilla på melon. Har tre forskjellige typer melon i kjøleskapet no....

Slurp!!!

Ganske fornøyd for tida altså.

...og eg er forresten gravid:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...