Gå til innhold

Stavangertreff på SANDNES?!?!


seinfeld

Anbefalte innlegg

You must be kiddin!! *LOL*

Fra spøk til revolver, jeg har fått med meg at treffet skal være i morgen den 13. kl. 20:00 på Gamlaværket. Stemmer det?

Er det bare å møte opp der eller må man melde seg på hos noen?

Er det bestilt bord i noens navn? (Eller skal vi bruke passordet DOL?)

Hilsen ei som ofte kjører seg bort på Jæren.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mail meg på [email protected], så skal du få det hemmelige passordet ;-)) Flo har reservet bord i sitt eget navn, og det vil hun sikkert ikke like om jeg legger ut her.

Ellers tror jeg nok at det bare er å møte opp for de som vil komme. Jo flere, jo bedre, er det ikke det vi pleier å si?

Forøvrig må jeg innrømme at det er en smule sært å ha Stavangertreff i Sandnes ;-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare å møte opp! Jeg har bestilt bord på gamlaværket til kl 20. Det er bestilt i jentenavnet "hege".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg innrømmer det, Sandnes er slettes ikke den byen jeg er best kjent i.

Kan noen lage en "enkel" forklaring på hvor Gamla Værket er?

Mine kunnskaper er begrenset til Vågen 33, NB Sørensen ved kulturhuset og Kinoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg innrømmer det, Sandnes er slettes ikke den byen jeg er best kjent i.

Kan noen lage en "enkel" forklaring på hvor Gamla Værket er?

Mine kunnskaper er begrenset til Vågen 33, NB Sørensen ved kulturhuset og Kinoen!

Gå "oppover" mot sentrum fra Vågen 33. Gamlaværket ligger på andre siden av jernbanen. Når du har gått gjennom "undergangen" burde du kunne se det. Det er et ganske lite, kremgult hus, og det står Gamlaværket med svarte bokstaver på det.

Er foressten treffet kun for dere adoptivforeldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå "oppover" mot sentrum fra Vågen 33. Gamlaværket ligger på andre siden av jernbanen. Når du har gått gjennom "undergangen" burde du kunne se det. Det er et ganske lite, kremgult hus, og det står Gamlaværket med svarte bokstaver på det.

Er foressten treffet kun for dere adoptivforeldre?

takker, får se om vi ikke klarer å finne frem...

Regner med at treffet er for de brukerne her inne som har lyst til å komme - deg inkludert!

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tenk det du, Stavangertreff i Nedre Sirdal! :o) Hihihi.....

Hvem kommer da? Jeg vet om Flo og Seinfeld og GIN og Snø og meg, og kanskje Leenie. Andre?

Gleder meg iallefall! Snakkes!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...