Gå til innhold

6 dager igjen!


Gjest Selly

Anbefalte innlegg

Gjest Selly

Hei!

Nå er det bare 6 dager igjen til vi reiser til Colombia for å hente lillegutt, altså den 18. mai. Jeg skal ha fri hele uken, og det ser ut til å komme godt med. Mye som må ordnes før vi drar, både når det gjelder byråkratiet og handling til en 2 åring. Ventetiden siden vi fikk tildeling 26. april har gått veldig fint, koser meg med bildet av gullet , og så er det så mye kjekt å handle. Håper dere som venter får en gladmelding snart, er fantastisk å ha blitt mamma (og bedre blir det vel når jeg får lillegutt i armene for første gang!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjøstjerne

Vil bare ønske dere lykke til!!!!!

Det må være fantastisk å ha kommet så langt i prosessen! Selv venter vi på godkjenning av SUAK, men det blir vel i sommer en gang.

Ha en fin tur og kos dere! (det er vel unødvendig å be dere om å kose dere???)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg på deres vegne. Hvor i Colombia skal dere? For meg som farmor var det fantastisk å få høre fra min sønn og svigerdatter da de var i Colombia i 1998 og i fjor.

Morslykken strømmet gjennom telefonlinjene når jeg snakket med min svigerdatter, og hun er like lykkelig ennå med begge to, gutt og jente.

De er de vidunderligste barnebarn.

Hilsen stolt Colombia-FARMOR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Tenk Selly, når flyet har landet og dere skal sette bena på Colombiansk jord!! Kan tenke meg at sommerfuglene svirrer rundt i magen. For ikke å si når dere møter sønnen deres :-) Det kribler bare ved tanken for meg,.. og håper at det ikke går år å dager til vi skal oppleve det samme :-)

Ha en riktig god tur,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur på deres livs reise :o)

Gled dere til å oppleve vakre Colombia, hos oss er forelskelsen total ;o)

Håper du sender noen ord fra Colombia, så vi hører hvordan det går med dere og lillegutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Selly

Gleder meg på deres vegne. Hvor i Colombia skal dere? For meg som farmor var det fantastisk å få høre fra min sønn og svigerdatter da de var i Colombia i 1998 og i fjor.

Morslykken strømmet gjennom telefonlinjene når jeg snakket med min svigerdatter, og hun er like lykkelig ennå med begge to, gutt og jente.

De er de vidunderligste barnebarn.

Hilsen stolt Colombia-FARMOR

Hei!

Vi skal til Armenia som er kaffedistriktet i Colombia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Abedulla

ÅÅÅÅ dere er heldige.

Jeg har sent mail på mannen din sin adresse.

Kos dere i ventetiden Col. er helt fantastisk, og prinsen er nydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colombiamamma

Gleder meg med dere!!

Tenker det er gøy å handle inn barnetøy, sko og leker. Sikkert vanskelig å vite hva man skal kjøpe.

Har dere startet pakkingen til den store turen??

Dagene nærmer seg med stormskritt. Snart er dere en familie på 3.

Stoor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...