Gå til innhold

forhold til barnløshet


Gjest ny her

Anbefalte innlegg

Gjest ny her

Hei alle sammen, jeg trenger noen gode råd. Vi har lest gjennom sosialrapporten, og er stort sett fornøyd. Den er nå sendt avgårde til suak. Vi synes imidlertid at det står lite om hvilket forhold vi har til barnløshet selvom dette var tema under samtalene. Det står mer ramset opp hva vi har vært gjennom, ikke noe om hvordan det påvirket oss eller hvordan vi håndterte det ,annet enn at vi har tenkt på adopsjon som et naturlig alternativ. Det ser imidlertid ut til å være vesentlig i retningslinjene for rapporten. Kan jeg spørre om hvor grundig det har stått om dette i deres rapport? Jeg er bekymret for at suak kommer til å kreve flere samtaler med sosialkontoret. Synes ere at vi skal vedlegge et eget brev hvor vi gjør nærmere rede for dette?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil huske at det kun var nevnt med et par setninger i vår rapport - positive sådanne.

Tror kanskje de legger mer vekt på det i rapporten hvis de merker at dette _ikke_ er godt nok bearbeidet... bare mine tanker altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @nonym

Hos oss sto det heller ikke noe mer enn hva vi hadde gjennomgått av undersøkelser osv. og hvorvidt vi selv anså sorgen over barnløsheten som bearbeidet. Tror sikkert det er nok det de har skrevet i deres rapport.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbeint

Hei "ny her"!

Hos oss sto det meget nøye beskrevet i og med vi er "frivillige barnløse" om man kan kalle det det. ( Ser andre på forumet har brukt dette ordet for oss i vår situasjon:D)

Vi hadde nok ett eget kapittel om dette i og med vi er i minoritet. Vår søkknad er nettopp registrert så vi får se hvordan det går.

Lykke til, BVTJ har nok fått med det de måtte trenge. Vi får vente i spenning.

Hvilket land søker dere på forresten?

Vennlig hilsen en som ikke får sove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ny her

Vil huske at det kun var nevnt med et par setninger i vår rapport - positive sådanne.

Tror kanskje de legger mer vekt på det i rapporten hvis de merker at dette _ikke_ er godt nok bearbeidet... bare mine tanker altså ;)

Det var betryggende å høre. Da tror jeg ikke at jeg maser mer med det. Vi søker om å adoptere fra India.

Takk for hjelp alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...