Gå til innhold

80 tallsparty i BBhuset *mimrer*

Anbefalte innlegg

Her spilles den ene slagern etter den andre. Det får meg til å mimre*s* Den tette køen for å komme inn på stedets diskotek, hver onsdag og fredagskveld. Neonlys og glass kule i taket. Den som mixet platene sto i en boks på siden av dansegulvet:o) Trangt på dansegulvet... og masse gode minner*s*

tisking og hvisking på jentedoen. hmmm morsomme minner:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53317-80-tallsparty-i-bbhuset-mimrer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi satt akkurat og mimret litt her i huset også... *S* Minner om vår gryende forelskelse (selvfølgelig i form av krangling og klyping i rompa... *S*) strømmet på her... *Ler* Kunne tenkt meg et sånt 80-talls party selv jeg - tenk så gøy å kunne synge med på _alle_ sangene!

Annonse

Jeg tror faktisk ikke det var mye av 80 tallsmusikken jeg ikke likte. Og vet du hva liker den faktisk fortsatt jeg*s*

Ja, solsikke...de sangene jeg "hang" meg opp i den gang, digger jeg fortsatt mer eller mindere.. det som er litt ekkelt å tenke på er at det samme har jeg før klaget på mine foreldre som bare digget gammeldags musikk :-D

Nå skjønner jeg det jo ;o)

Vi satt akkurat og mimret litt her i huset også... *S* Minner om vår gryende forelskelse (selvfølgelig i form av krangling og klyping i rompa... *S*) strømmet på her... *Ler* Kunne tenkt meg et sånt 80-talls party selv jeg - tenk så gøy å kunne synge med på _alle_ sangene!

Vet du jeg tenkte på det samme. Så morsomt det hadde vært med et 80 tallsparty*s* Hva med en klassegjenforening i reneste 80 talls stil:o) Med 80 tallsklær og sminke*s* Det hadde vært skikkelig stilig det skal jeg si deg:o)

Nå fikk jeg store problemer med å sitte i ro her på stolen:o) Wake me up be for you go,go

*hyler i kor her*

Vet du jeg tenkte på det samme. Så morsomt det hadde vært med et 80 tallsparty*s* Hva med en klassegjenforening i reneste 80 talls stil:o) Med 80 tallsklær og sminke*s* Det hadde vært skikkelig stilig det skal jeg si deg:o)

Da mangler det bare å laste ned musikken...om du ikke har fått kjøpt de på cd allerede da ;o)

*det var en god id'e til klassefest egentlig*

Da mangler det bare å laste ned musikken...om du ikke har fått kjøpt de på cd allerede da ;o)

*det var en god id'e til klassefest egentlig*

Har en del av musikken på cd. Men det er jo lenge til vi kan ha noen klassegjenforening igjen da. Gikk vel ut av 9ende i 87 og vi hadde en i 97. Så da blir det ikke før i 2007 da. Tro om jeg husker ideen til da:o)

Nå spilles labamba:o)

Annonse

Har en del av musikken på cd. Men det er jo lenge til vi kan ha noen klassegjenforening igjen da. Gikk vel ut av 9ende i 87 og vi hadde en i 97. Så da blir det ikke før i 2007 da. Tro om jeg husker ideen til da:o)

Nå spilles labamba:o)

å o håhå å ...the heat is on *s*

vi har klassefest så fort vi klarer å sammle de fleste vi :o) vi var en skikkelig gjeng og kanskje en smule klikkete....

blir flau når jeg tenker på siste klassefest...*rød* her kom jenta som likte å danse *lol* det var i fjor sommer faktisk *s*

åhhhh! She got the lock ;o)

Ja, solsikke...de sangene jeg "hang" meg opp i den gang, digger jeg fortsatt mer eller mindere.. det som er litt ekkelt å tenke på er at det samme har jeg før klaget på mine foreldre som bare digget gammeldags musikk :-D

Nå skjønner jeg det jo ;o)

*ler* Jeg liker da mye av foreldrene mine sin musikk også jeg:o) Jeg har sagt det mange ganger før og jeg kan si det igjen, de kan ikke lage musikk lenger*s*

Det er år mellom hver slager nå, men før i verden kom slagerne som perler på en snor *ler*

å o håhå å ...the heat is on *s*

vi har klassefest så fort vi klarer å sammle de fleste vi :o) vi var en skikkelig gjeng og kanskje en smule klikkete....

blir flau når jeg tenker på siste klassefest...*rød* her kom jenta som likte å danse *lol* det var i fjor sommer faktisk *s*

åhhhh! She got the lock ;o)

Hmmm kan jo høre med dem, men klassen vår ble blanda sammen da vi begynte i 7ende så vet ikke om det blir så enkelt jeg*s*

Nå er Maria Magdalena.

*ler* Jeg liker da mye av foreldrene mine sin musikk også jeg:o) Jeg har sagt det mange ganger før og jeg kan si det igjen, de kan ikke lage musikk lenger*s*

Det er år mellom hver slager nå, men før i verden kom slagerne som perler på en snor *ler*

joda Solsikke, men man SIER ikke slikt vettu *fnis*

åh, life is life er jo bare så kul da :o)

Ikkje for å være ufin, meeeen "Life Is Life" er vel noe av det sørgeligste som noensinne har blitt laga !

Na,na,na,na,na.....(dettt i desa) synging osv. *grøsser*

Du kan vel ikkje med 2hånden på hjertet" si att dulikte det dritet der ???

:-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...