Gå til innhold

Bytterett?


bipo

Anbefalte innlegg

Tulla på 4 er er i utprøvingsfasen, og en smule sjalu på lillebror på 11 mnd. Her en dag hadde hun stor aktivitet i tv stuen med dukker, trillekoffert dukkesete osv. Mor greier ikke å dy seg og må spørre om hva hun holder på med ? Jeg skal reise til Colombia, og da trenger man å ha med seg mange ting.

Mor lurer på om hun skal på ferie, men neida var svaret. "

Jeg skal reise for å bytte lillebror i en lillesøster, for det sa jeg at jeg ville ha først !!!"

Det er ikke greit å være liten.

Tulla hadde vært helt umulig en dag, og strukket grensene til maksimum, og mor hadde nok vært en smule lei og hissig på slutten. Da setter tulla de nydelige mørke øynene i meg og sier :

"Mamma, jeg vet at du er glad i meg selv om du er en surpomp i dag "

Hvem kan stå for noe slikt ?

Ha en nydelig dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilja

Trøsten får være at det går seg til!

Storebror, som bare får flere og flere småttiser (ifølge ham selv ihvertfall) å forholde seg til, kom med følgende gullkorn her en gang:

"Mamma, tænk om vi ikkje hadde fått ho Ping, men BÆRRE en anna unge.."

God mandag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...