Gå til innhold

barn i sommer, være med i program på TV2?


Gjest KristineTV2

Anbefalte innlegg

Gjest KristineTV2

Hei!

Mitt navn er Kristine Grue Langset og jeg jobber som researcher for TV2, for tiden er jeg engasjert for livssynsprogrammet Søndagsåpent med Egil Svartdahl. I serien "Egil Svartdahl leter etter Kristus" oppsøker vi ulike miljøer og spennende mennesker som er ved ulike stadier i livet, som opplever noe spesielt eller har en god historie å fortelle. Nå ønsker vi å komme i kontakt med en famile som forbereder seg til den store D-dagen. Dagen da de møter sitt adopterte barn for første gang (enten det er på flyplassen eller i hjemlandet) Videre er det sikkert flere D-dager i en adopsjonsprosess, dagen bilde av barnet kommer i postkassen, dagen man blir godkjent som foreldre. Er det noen der ute som nærmer seg slutten på en lang adopsjonsprosess og som kan tenke seg å dele av tanker og følelser rundt det å skulle bli mor og far på en slik måte? Det er ikke noe krav om at Søndagsåpents "gjester" skal være kristne, tvertimot ønsker vi å reflektere et bredt spekter av mennesker og miljøer. Synes du dette kunne høres spennende ut, så nøl ikke med å ta kontakt for å høre mer. Opptak for denne serien er fra nå og til et stykke ut på høsten, så det er nødvendig at barnet kommer i denne perioden. Henvendelser kan gjøres på mail: [email protected] eller telefon 22 80 4958/ 922 19458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...