Gå til innhold

Eurospar snøyt meg for 60 kr!

Anbefalte innlegg

Gjest Kunden

Jeg var i ettermiddag og handla på Eurospar. Hjemme ved ferdigmatmiddagen som jeg handla der, sitter jeg og ser på lappen. Det er sjelden jeg tar lappen dersom jeg betaler kontakt, men denne gangen betalte jeg med kort.

Og hva ser jeg, Stroganoff-gryta til 48,10 er slått to ganger. Det var to lapper på varmeposen, men det var fordi den andre lappen var RIS til 3,90!

I tillegg har de tatt 29,90 for Tannkrem - det kan da umulig stemme at SOlidox hvite tenner skal koste så mye? Før har den da kosta ca.20 kr?

Hva synes dere jeg burde gjøre?

Jeg synes det er flaut og ekkelt å gå tilbake til en butikk og påpeke feil, og de har jo bare mitt ord siden jeg er dratt derfra og maten er spist opp...

ARGGGGG!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53457-eurospar-sn%C3%B8yt-meg-for-60-kr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kunden

Jeg tenkte på den menneskelige hukommelse. Den kan være kort blandt hektisk butikk-personale. :-)

Det var noe kø ja, når jeg var der.

Tviler på at gutten i kassa husker akkurat meg og mine varer da...

Skal jaffal ikke handle mer på Eurospar i Polarsenteret, Tromsø.

Gjest studentgutt

Det var noe kø ja, når jeg var der.

Tviler på at gutten i kassa husker akkurat meg og mine varer da...

Skal jaffal ikke handle mer på Eurospar i Polarsenteret, Tromsø.

Dette kan jo skje med alle. Ikke døm butikken eller kassamannen for det. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...