Gjest et hjetesukk Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei Arbeidskapasiteten på min arbeidsplass? Jo, "kjerringene" inkl. kvinnelige sjef sitter på rumpa i en og en halv til to timer hver dag. Morgenmøtet liksom? nei, kaffekos og skravling av familiære begivenheter. Selvfølgelig er det greit å være sosial men....Vi eller rettere sagt meg må slite desto mer. Ja, ja så har vi lunsjpausa da, kl 11.30. Den halvtimen sittes da til drøye timen. Slutten av dagen synes jeg bare skravles bort uten effektivitet. Toppen av kaka idag var følgende: Vi trengte flere kontorrekvesista. Jeg ("visegutten") ble beordret til å haste av sted på innkjøpsrunde. Og jeg som har løpt beina av meg mens "kjerringene" satt på ræva. Men, jeg satte grensen. Nei, sa jeg jeg har ikke tid. Fast og bestemt. Måpende uforstående blikk fulgte meg i ryggen, følte jeg. Så nå vil jeg ikke for f...... la meg utnytte lenger. Takk for at dere ville lese mitt hjertesukk. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53469-irriterenes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.