Gå til innhold

Vente tid - Kina.


Gjest Micro

Anbefalte innlegg

Gjest Micro

I dag bare MÅTTE jeg ringe VB. Er fryktelig spent på når det blir tildeling siden vi sendte søknaden til Kina 20. april 01.

Der fikk jeg fortalt at det var kommet tildeling nå i mai, men at vi ikke var med der. Jeg "pludret" (sommerfugel prat) videre med damen i den andre enden av telefonen, og lurte på om hun viste når vi fikk tildeling. Jeg var DØDSENS SPENT på svaret.................. Vi er 10 par i vår gruppe (noen andre her på DOL?) og kanskje får vi tildeling første eller andre uke i juni !!!!

Det er 2 måneder venting til vi kan reise ned å hente barnet etter tildeling.

Jeg ble sittende som forstenet til stolen og glante i 10min. på veggkalenderen på jobben. Fikk ikke gjort mye etter den telefonsamtalen.......

Vi bare gleder oss !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melis

Takk for at du delte den informasjonen! Nå ble jeg kjempeglad! Vi er jo også i 20/4-gruppen, men har AF. Ventetiden er så mye lettere når vi vet litt. Jeg har fullstendig roen (igjen) og klarer helt fint å vente til begynnelsen av juni. Jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du delte den informasjonen! Nå ble jeg kjempeglad! Vi er jo også i 20/4-gruppen, men har AF. Ventetiden er så mye lettere når vi vet litt. Jeg har fullstendig roen (igjen) og klarer helt fint å vente til begynnelsen av juni. Jippi!!!

Så spennende! :-)

Ellers står følgende innlegg på en svensk mailingliste i går:

Senaste ryktena på julilistan sa redan innan helgen att aprilfamiljerna är

matchade (åtminstone för en organisation) och att BB beräknas komma snart. I

dag har en listdeltagare som anlitar organisationen i fråga ringt och frågat

vad som menas med snart och fick beskedet att förhoppningsvis är det nya BB

på väg in i början på nästa vecka. Är det sant verkar det som om CCAA

äntligen har fått upp tempot när det gäller att få i väg nya barnbesked.

Väntetiderna kanske inte behöver öka mer....

****

Hvis det virkelig stemmer, og neste tildelingsrunde (i USA da) begynner allerede neste uke, så er det 2 tildelingsrunder på rad det bare er 3 uker mellom. Tenk hvis det kunne være sånn da!

Håpehåpehåpe.... :o)

Hilsen en enda tålmodig ventende (så lenge det varer) november-søker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melis

Så spennende! :-)

Ellers står følgende innlegg på en svensk mailingliste i går:

Senaste ryktena på julilistan sa redan innan helgen att aprilfamiljerna är

matchade (åtminstone för en organisation) och att BB beräknas komma snart. I

dag har en listdeltagare som anlitar organisationen i fråga ringt och frågat

vad som menas med snart och fick beskedet att förhoppningsvis är det nya BB

på väg in i början på nästa vecka. Är det sant verkar det som om CCAA

äntligen har fått upp tempot när det gäller att få i väg nya barnbesked.

Väntetiderna kanske inte behöver öka mer....

****

Hvis det virkelig stemmer, og neste tildelingsrunde (i USA da) begynner allerede neste uke, så er det 2 tildelingsrunder på rad det bare er 3 uker mellom. Tenk hvis det kunne være sånn da!

Håpehåpehåpe.... :o)

Hilsen en enda tålmodig ventende (så lenge det varer) november-søker.

Oi! Stilig!

Men når halve CCAA er i Norge i fire dager, hadde jeg regnet med en liten ukes forsinkelse. Som selvsagt ikke er noe problem. Det er bare 12 personer i CCAA, ikke sant? Uansett, det ser nå lovende ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...