Gå til innhold

Ventetiden...


sibadulla

Anbefalte innlegg

Nå er jeg på vei ut av kontoret i et to-dagersmøte - heldigvis så skjer det noe for tiden! 16. mai får vi huset fullt av "svigerfamilie" som kommer til tigerstaden til 17. mai. Er så glad for litt stress og mye som skjer for tiden *smiler* Det holder tankene i hvert fall litt unna minimannen vår... Siden 5. mars og tildeling har tiden sneglet seg av gårde. Det blir bare værre og værre! Hadde ikke trodd ventetiden skulle føles SÅ tung... Er jo så klart koselig å gå å glede seg, se på barnetøy, leker, ordne barnerom osv., men det tærer på å ha en sønn på andre siden av jordkloden - og ikke få se han...

Bare en liten situasjonsrapport - nå må jeg fly!

Ha en fin maiuke alle sammen, og lykke til til dere som samler papirer, venter, skal hente osv.! Dere andre; kos dere med gullklumpene i disse fine maidager ;-) Vi kommer vel snart etter vi andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Kjenner igjen følelsen av den tunge ventetiden. :-)

Selv fikk jeg ha det sånn i åtte lange måneder, men 16. mai for et år siden satte vi endelig nesen mot Bangkok og gullungen. Om 8 dager er det et år siden vi møtte ham første gang, om 12 dager er det et år siden vi kom hjem...

Du har mye å se frem til! Måtte det gå fort!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som "minimannen" min bruker si :) Ikke så greit å gå her og vente nei. Vi vil jo så gjerne ha ungene våre hjem med ekspressfart, men...så er det andre som bestemmer, og da får man bare leve på bilder, fantasere og drømme og planlegge og... joda, jeg vet akkurat hvordan du har det (om det kan være til trøst :))

Du får kose deg som best du kan med "Mr. Big" så lenge, og glede deg over at det snart er sommer!!!

Trøstevibbeklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen av den tunge ventetiden. :-)

Selv fikk jeg ha det sånn i åtte lange måneder, men 16. mai for et år siden satte vi endelig nesen mot Bangkok og gullungen. Om 8 dager er det et år siden vi møtte ham første gang, om 12 dager er det et år siden vi kom hjem...

Du har mye å se frem til! Måtte det gå fort!

Mvh

med det er karantenetiden ute.........!!!!, men det hadde du kanskje glemt, ChiengMai ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

med det er karantenetiden ute.........!!!!, men det hadde du kanskje glemt, ChiengMai ;-)

Karantenetiden? ;-D

Har desverre mye annet jeg må ordne opp i før vi eventuelt kan komme i gang igjen... :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..sier bare at slik har jeg det og. Det er best å ha noe å gjøre selv om naboene syns vi ser hysterisk flinke ut til alt om dagen... jeg har sagt at det går over*smil*.

Tenker på dere og ha en fin 17.mai,

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordene deres hjalp litt! Mr Big (takk for passende navn, thaimor - minimannen og Mr Big ;-) savner minimannen også, men vi mammaer er vel kanskje litt mer utålmodige...? Dette er FÆLT! Huff, føler meg utakknemmelig som sier det, men...

ChiengMai; gratulerer med ett-årsreisedagen i dag!!!! Vi får en del dager å feire utover bursdager, vi som får barn på denne måten! Kan tenke meg året har gått fort...

Maas; kjenner meg SÅ godt igjen i det du skriver. Naboene bare rister på hodet av meg/oss. Vi fyker rundt, ordner og steller og styrer på. Prøver å holde lengselen litt på avstand. Vi får bare bite tennene sammen! Hver uke tenker jeg; "ingen ting denne uken heller... hverken ny rapport eller reisedato... Og jeg som hadde så på følelsen..."

Minimannens morfar lurer på om vi kanskje får reisedato "istedet for"/før neste rapport. Det hadde vært noe, det ;-) Håper hans magefølelse stemmer, men det er vel litt vel optimistisk... Gurimalla - her sitter jeg og skriver og skriver om dette. Får ut litt frustrasjon kanskje?! Tenk, dette er Mr Big og min sin siste 17. mai uten barn... Godt er det iallfall!

Kos dere på 17. alle sammen! Med smeltet is som renner utover barnebunader, en brus-klissete hånd i din og krøllete og møkkete flagg som du nettopp sto og strøk. Jeg kan nesten ikke vente til det er vår tur ;-)

Nå skal jeg begynne å vaske leiligheten (med stor iver og tankene fokusert på en vaskefille *rister forundret på hodet over meg selv*)

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...