Gå til innhold

Cran og Fana søkere


Gjest ventermye

Anbefalte innlegg

Gjest ventermye

Hei!

Lurer på om det er flere her som står på venteliste i AF for å komme inn som søkere til ett av disse barnehjemmene? Vi har ventet flere måneder nå, og lurer på om noen har hørt noe om når de kommer til å ta inn flere søkere?

Hilsen to som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vi har og ventet lenge nå, ca. 5 mnd. Vi håper at noe kan skje før sommerferien. For ca. 1 mnd. siden hadde det kommet 4 tildelinger fra både Cran og Fana. Har du hørt om noen flere?

Vi får bare smøre oss med tålmodighet!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ventermye

Hei, vi har og ventet lenge nå, ca. 5 mnd. Vi håper at noe kan skje før sommerferien. For ca. 1 mnd. siden hadde det kommet 4 tildelinger fra både Cran og Fana. Har du hørt om noen flere?

Vi får bare smøre oss med tålmodighet!

Mvh

Takk for svaret. Hørte nå nylig at det er kommet 5 barn fra Cran i år. Fra Fana er det vel 4? Leste lenger nede at dere vurderte å bytte til Los Pisingos, har dere fått muligheten til det?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret. Hørte nå nylig at det er kommet 5 barn fra Cran i år. Fra Fana er det vel 4? Leste lenger nede at dere vurderte å bytte til Los Pisingos, har dere fått muligheten til det?

mvh

Vi har ikke helt bestemt oss ennå. Skal ta en telefon til AF i neste uke for å få litt mer info.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet ikke noe om antall tildelinger hittil i år, men jeg er nysgjerrig på om dere er første- eller andregangsøkere?

Vi skal akkurat til å starte på en andregangsadopsjon fra FANA, og lurer på hvordan ventelisten til AF er. Er det mange som venter på å komme inn på ventelisten? Er det hovedsaklig andre- og tredjegangssøkere som står på vente-ventelisten?

Kan noe svare meg på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet ikke noe om antall tildelinger hittil i år, men jeg er nysgjerrig på om dere er første- eller andregangsøkere?

Vi skal akkurat til å starte på en andregangsadopsjon fra FANA, og lurer på hvordan ventelisten til AF er. Er det mange som venter på å komme inn på ventelisten? Er det hovedsaklig andre- og tredjegangssøkere som står på vente-ventelisten?

Kan noe svare meg på dette?

Vi er førstegangssøkere.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er førstegangssøkere.

Mvh

Er det AF som har satt dere på ventelisten, eller ville dere det selv?

Hvordan er ventetidene på de andre barnehjemmene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi er 10. på vente lista for å komme inn på lista som søkere for Cran. Vi vente fra 03. mars.

Jeg skrev e- mail til AFsisste uka, men det er ikke noe forandringer enda, så det er bare å vente. Det er kommet fem barn hittil i år fra Cran og 18 har sendt dokumenter eller jobbe med dokumenter. Det ordne seg for oss snart.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...