Gjest halvig Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 En i klassen min lagde dreads på seg selv (med voks), etter en oppskrift som stod i bladet Det NYE. Dreadsene ble kule, men hun fikk ikke vasket voksen ut av håret før etter flere uker.... Tilslutt måtte hun gå til frisøren får å få det ut (betalte ca. 1000 kr), men det gikk ikke ut alikevell... Just a warning!!!!!!!!! 0 Siter
Hello Kitty Skrevet 17. mai 2002 Skrevet 17. mai 2002 Jeg har også prøvd den oppskrifta fra Det Nye. Gikk helt greit å få det ut av håret etterpå, men jeg mista en del hår....ellers var det jo kult da! 0 Siter
avil Skrevet 17. mai 2002 Skrevet 17. mai 2002 dreads som kan vaskes ut etterpå? Oppskrift i Det Nye? Verden står ikke til påske. Du røyker sikkert ikke bong engang. 0 Siter
Linn Lind Skrevet 19. mai 2002 Skrevet 19. mai 2002 Nå er det jo sånn at dreads egentlig ikke skal kunne vaskes ut. Det skal være som å klippe håret.. du kan ikke lime det på igjen etterpå.. Ordentlige dreads skal bli der LENGE, og når du vil ha dem ut, må du i verste fall skinne deg helt.. ei venninne av meg klarte å beholde nesten 10 cm, da. Hun ser ut som et lykketroll Jaja.. hver sin lyst 0 Siter
Gjest edna;) Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 Jeg har også prøvd den oppskrifta fra Det Nye. Gikk helt greit å få det ut av håret etterpå, men jeg mista en del hår....ellers var det jo kult da! hei ! va var adressa til hjemmesida di igjen? ikke den på DOL men den anrwe du hadde? kos! 0 Siter
Hello Kitty Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 hei ! va var adressa til hjemmesida di igjen? ikke den på DOL men den anrwe du hadde? kos! uhm....den urgamle? den jeg aldri har oppdatert?? den ligger og støver på http://hkitty.cjb.net ... enjoy....;p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.