Gå til innhold

ikke gjør det selv!!!!


Gjest halvig

Anbefalte innlegg

Gjest halvig

En i klassen min lagde dreads på seg selv (med voks), etter en oppskrift som stod i bladet Det NYE. Dreadsene ble kule, men hun fikk ikke vasket voksen ut av håret før etter flere uker....

Tilslutt måtte hun gå til frisøren får å få det ut (betalte ca. 1000 kr), men det gikk ikke ut alikevell...

Just a warning!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hello Kitty

Jeg har også prøvd den oppskrifta fra Det Nye. Gikk helt greit å få det ut av håret etterpå, men jeg mista en del hår....ellers var det jo kult da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dreads som kan vaskes ut etterpå? Oppskrift i Det Nye?

Verden står ikke til påske.

Du røyker sikkert ikke bong engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo sånn at dreads egentlig ikke skal kunne vaskes ut. Det skal være som å klippe håret.. du kan ikke lime det på igjen etterpå..

Ordentlige dreads skal bli der LENGE, og når du vil ha dem ut, må du i verste fall skinne deg helt.. ei venninne av meg klarte å beholde nesten 10 cm, da. Hun ser ut som et lykketroll :)

Jaja.. hver sin lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest edna;)

Jeg har også prøvd den oppskrifta fra Det Nye. Gikk helt greit å få det ut av håret etterpå, men jeg mista en del hår....ellers var det jo kult da!

hei ! va var adressa til hjemmesida di igjen? ikke den på DOL men den anrwe du hadde? kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...