Gå til innhold

Permisjon i Stavanger


Gjest ViTo-Tre

Anbefalte innlegg

Gjest ViTo-Tre

Mener å ha lest tidligere at det var noen som planla å treffes i Stavanger området (da sikter jeg ikke til det nylige Stavanger treffet på kveldstid).

Dersom det er noen som fortsatt treffes, hadde detvært hyggelig om det var "rom" for en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hjem!!!

Du husker rett, vi er et par stykker i Stavanger-området som har møttes på dagtid. Vi har ikke hatt så mange treff, men det er selvfølgelig rom for flere (regner med jeg snakker på vegne av oss alle nå). For noen er permisjonstiden snart slutt, for andre (som deg!) er den nettopp begynt, og sånn er det jo.

Hvis du vil være med kan du maile meg på

[email protected]

Mailadressen er helt ny, håper jeg får den til. Hvis du ikke får svar fra meg må du gi beskjed!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...