Gå til innhold

nattproblemer


Gjest dollyn

Anbefalte innlegg

Gjest dollyn

Det skjer ikke ofte, men noen ganger;

Jeg kaster opp om natten, og på dagen er jeg enten helt frisk, eller litt ør i hodet eller kvalm. Så kommer natten igjen, og da kaster jeg opp eller blir såpass kvalm at det bare er så vidt jeg ikke gjør det. Vet noen hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest møen

det kan være både psykisk og fysisk, men du må uansett til lege og ta prøver.

hvis det bare er oppkast og ingen andre symptomer er det ganske vanskelig å finne ut av, med mindre du er gravid, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snåle greier

Det er det merkeligste jeg har hørt. Kanskje det er noe rart med magesekken din og lukkemuskelen til spiserøret, siden du kaster opp når du ligger lenge stille ? Nei, en teori bare.

Men spør legen din da vel ? Det må jo være skikkelig kjipt å ha det sånn at du kaster opp om natta uten videre!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullman

he, he..... er neppe gravid.... er 13 år og jomfru =)

Var ikke Maria i bibelen også på din alder og jomfru da han ble gravid? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...