Gå til innhold

Jeg er gravid igjen


Gjest Julianes mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Julianes mamma

Jeg har flere ganger prøvd å skrive innlegg her inne og fortelle denne gode nyheten, men jeg har ikke klart det før nå. Jeg vet ikke hvorfor det har vært så vanskelig.

Jeg er 11 uker nå. Veldig tidlig enda og mye kan skje, det vet jeg så altfor godt. Men jeg er ganske rolig enda, det blir nok verre utover i graviditeten (hvis alt går bra...).

Har også vært på ul, i uke 8, og alt stod bra til da. Skal på ny ul i uke 12 og håper jo at alt er bra også da. Ellers får jeg god oppfølging ved sykehuset mitt, og det er betryggende.

Ville bare fortelle det. Så hvis alt går bra, får vi et nytt medlem i familien vår rundt 10. desember.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria

Hei Julianes mamma!

Så hyggelig å høre at du venter barn igjen. Håper du får et fint svangerskap videre, kos deg så godt du kan.

Ønsker deg samtidig en god 17 mai og pinsefeiring.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vil bare gratulere deg, og ønske deg lykke til videre!!

Det kommer sikkert til å bli tøft, men jeg håper og tror at du får en fantastisk fin jul i år;)

Klemmer fra Hanah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsesseemilie

Kjære deg!

Så hyggelig melding å lese her inne - det var morsomt! :-) :-) :-)

Hvis svangerskapet blir tøft, så spør om kontrollere litt oftere, hør hjerteslagene, spør om ekstra Ul'er.

Jeg fikk det, en SUPER oppfølging, og det var ALFAOMEGA for meg.

I går var Steffi Anine 7 mnd :-)

Tror og håper (som ei anna som har svart) at julen i år blir ekstra koselig for dere!!!

Lenge siden jeg har sett deg på msn, har ikke vært så sosial der selv de siste mnd, men har vært der litt mer de siste ukene - kanskje vi snakkes der en dag....

PS: har dere fortalt det til storebror, heller?

Klem fra Jane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsesseemilie

Hei igjen!

Syntes at meldingen din var så koselig at jeg like godt sendte den 4 ganger, hehe, det er noe rart med DOL i dag, for jeg fikk ikke noe medling om at meldingen var sendt...derfor prøvde jeg like godt 4 ganger.

men en god ting kan jo aldri sies ofte nok, hihi :-)

(nå prøver jeg igjen - trykker send)

klem fra jane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...