Gå til innhold

Takk til barnevernet!


valmue1365380326

Anbefalte innlegg

valmue1365380326

Jeg vil rette en stor takk til barnevernet for rask behandlingstid av sos.rapporten. Vi kontaktet dem 2. april og vi hadde det 3. og siste hjemmebesøket i går. Avtalte siste treff 3. juni, men så ringer hun i dag og sier at rapporten er skrevet ferdig, og at vi kan komme til det siste møtet allerede neste uke!!!! Snakk om å prioritere adopsjonssaker :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

valmue1365380326

Wow!

Så fantastisk! Hvor i landet bor dere da?

Lykke til med resten av prosessen.

MVH

Vi bor på Østlandet. Jeg har ikke sett at noen har oppgitt kommune tidligere - kvier derfor litt for det, men det gjør kanskje ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest evamor

Dette var jo veldig hyggelig. jeg synes dere skal si det til dem.Så vet de at dere setter pris på det.for ellers får de mye negative komentarer. Lykke til videre i prosessen.

la den gå like fort.sier ho som har ventet snart i 3 år.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor på Østlandet. Jeg har ikke sett at noen har oppgitt kommune tidligere - kvier derfor litt for det, men det gjør kanskje ingenting?

Så kjempeflott, da !!!

Håper resten av ventetiden går fort også :o))

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...