Gå til innhold

gifte/samboende som chatter via nettet

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmålstegn

Nei, det skjønner jeg godt at du ikke forstår - du høres ikke akkurat ut som_den_moroklumpen heller da.

Men det er klart, jeg er jo enig med deg for er det sånn at de må slå på datamaskinen for å snakke sammen, så har de helt klart et stort problem. Spesielt hvis de får en krasj på den ene maskinen - de får ikke gjort noen avtaler. Jeg tenker med gru på hvor sulten de kommer til å bli - og tenk på de stakkars barna som ikke får mat - fordi foreldrene ikke for slått på pc'en. Fryktelig.

De har ikke barn, så sånn sett er det ikke så farlig.

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har gjort det mange ganger med kjæresten min. Når vi sitter på samme chattekanal er det like greit å snakke sammen via irc. Da ser de andre hva vi skriver og det hele blir mye mer oversiktlig. Også blir det mye mindre masete også, ettersom man ikke blir avbrutt hvis man leser noe annet. Er det noe viktig eller noe som ikke har noe med datan å gjøre, snakker vi selvfølgelig med hverandre!

Gjest spørsmålstegn

Hehe, "de har ikke barn". Virker som det er noen spesielle du snakker om, så hvorfor i h...... spør du ikke dem isteden for å spørre på dol?!

Fordi jeg er for feig til å spørre direkte om noe slikt.

Ut i fra denne tråden så virker det forresten som om det er helt normalt at par komuniserer på den måten, så da var det kanskje like greit å spørre her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...