Gå til innhold

kan noen hjelpe?


totning

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg leste et innlegg om Osteogenesis Imperfecta, og lurer på hva denne sykdommer er og hvordan den oppstår. Jeg synes jeg tilstadighet leser om ulike syndromer og sykdommer som rammer små. Etter å ha mistet min førstefødte er jeg livredd for at noe skal skje med "veslefrøkna" mi. Hu er snart 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei totning!

Jeg kan hjelpe deg :)

På denne siden finner du god informasjon om Osteogenesis Imperfecta:

http://home.c2i.net/nfoi/

Osteogenesis Imperfecta er medfødt benskjørhet, og er en sjelden sykdom, ca 260 rammes hvert år.

Jeg skjønner at du er redd for at noe skal hende med din lille jente ettersom du mistet din førstefødte. Dette tror jeg er en angst foreldre som har mistet barn må lære å leve med.

Alt kommer sikkert til å gå bra med veslefrøkena di, men jeg tror du er litt mer takknemlig for hver dag med henne enn de fleste andre som ikke har opplevd det å miste sitt barn.

Jeg vet at når jeg endelig blir mamma igjen, så vil jeg gjøre som deg,- lese om alt jeg kommer over av diagnoser.. Og som snart sykepleier, har jeg bøkene også ;)

Håper jeg var til litt hjelp!

Klem fra Hanah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...