Gå til innhold

Hasj


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hvordan er deres holdninger til hasj; røyker dere selv, er det greit å være til stede der det blir røyka eller er dere i mot det? Hvorfor er dere for /mot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente18

Hei!

Jeg har røyket hasj en del ganger...men gjør det ikke lenger nå!

Av flere grunner egentlig...har mistet (de er døde nå) to venner som startet med hasj...men som begynte med sterkere stoffer...

Kjæresten min har tidligere gått daglig på pepper og cola...og han er sterkt i mot all dop i dag...så han vil ikke at jeg skal bruke stoff.

Jeg bryr meg egentlig ikke om hva andre røyker. Men om noen av mine nærmeste venner hadde røykt hasj...ville jeg nok ikke likt det. De vennene jeg hadde som drev/driver med dop, har jeg tatt avstand fra. Gjør det samme du også...selvom det kanskje ikke er lett. Men veiene mellom en førstegangs joint og en sprøyte heroin er faktisk ikke så lang...selvom man tror den er det!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

Jeg har røyket hasj en del ganger...men gjør det ikke lenger nå!

Av flere grunner egentlig...har mistet (de er døde nå) to venner som startet med hasj...men som begynte med sterkere stoffer...

Kjæresten min har tidligere gått daglig på pepper og cola...og han er sterkt i mot all dop i dag...så han vil ikke at jeg skal bruke stoff.

Jeg bryr meg egentlig ikke om hva andre røyker. Men om noen av mine nærmeste venner hadde røykt hasj...ville jeg nok ikke likt det. De vennene jeg hadde som drev/driver med dop, har jeg tatt avstand fra. Gjør det samme du også...selvom det kanskje ikke er lett. Men veiene mellom en førstegangs joint og en sprøyte heroin er faktisk ikke så lang...selvom man tror den er det!

Lykke til

Hei.

Mener ikke å rakke ned på deg men. Jeg drev selv med hasj, var vel hva du kan kalle avhening i to år. En del av gjengen gikk videre med andre ting, men ikke jeg. Har nå en del venner som driver med dop. Jeg kan sitte i et rom sammen dem og de kan røyke en joint, men jeg bholder meg unna. Så det jeg vil si er at det er dumt å droppe alle vennene dine av den grunn. Og jegmener hvis de virkelig er benner kan vel de ikke røyke i ditt nærvær, hvis du ikke er så heldig og har samme vilejstyrken som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente18

Hei.

Mener ikke å rakke ned på deg men. Jeg drev selv med hasj, var vel hva du kan kalle avhening i to år. En del av gjengen gikk videre med andre ting, men ikke jeg. Har nå en del venner som driver med dop. Jeg kan sitte i et rom sammen dem og de kan røyke en joint, men jeg bholder meg unna. Så det jeg vil si er at det er dumt å droppe alle vennene dine av den grunn. Og jegmener hvis de virkelig er benner kan vel de ikke røyke i ditt nærvær, hvis du ikke er så heldig og har samme vilejstyrken som meg.

Jeg forstår din situasjon og jeg respektere ditt valg.

Men da jeg bestemte meg for å kutte ut dopet - valgte jeg å kutte alt som har med dop å gjøre. Ikke bare av hensyn til meg - men også av kjæresten min.

Jeg beholdt selvfølgelig mange venner - men valgte de som ikke doper seg... Selvfølgelig snakker jeg med tidligere venner som fremdeles går på dop, om jeg møter dem...men jeg oppsøker dem ikke.

Take care...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...