Gå til innhold

eksamen


Gjest off,da!

Anbefalte innlegg

Gjest off,da!

Heisan!

PÅ tirsdag skal jeg ha eksamen i norsk fagstil. Jeg har 3`er i faget, men i det siste har jeg fått en del 2/ 3 ol.

Men er kan ikke så mye fagstoff liksom. Jeg kan ikke bare hoste opp 4 sider om Ibsen eller hvem/hva det skulle være. Det er jo så utrolig mye vi kan få om..... Kan jo liksom ikke kunne alt.

Så hvordan fungerer det? Er det sånn at det finnes oppgaver som "alle" kan klare. Det må vel være det? Jeg har liten tro på at mange av de jeg kjenner klarer eksamenen (uten å stryke) hvis ikke, liksom.

Så hva slags type oppgaver får vi? Jeg får helt angst! Noen, ro meg ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid en oppgave som det går an å "safe" på. Da jeg hadde eksamen fikk en oppgave om helter. Hva en helt er og hvordan en helt bør være. Har også hatt en oppgave om reklamens makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest off,da!

Det er alltid en oppgave som det går an å "safe" på. Da jeg hadde eksamen fikk en oppgave om helter. Hva en helt er og hvordan en helt bør være. Har også hatt en oppgave om reklamens makt.

Var det fagstil eller ressursheftestil? Det er nemlig fagstil jeg sliter med..... Håper det eer fagstil du snakker om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...