Gå til innhold

Webmaster


Zirine

Anbefalte innlegg

Aksepterer dere virkelig at Sør raser rundt og sviner til absolutt alle trådene - alt fra adopsjon, til 17-mai tråder - han klarer å vri alt over til å bli en diskusjon om rasisme, religion og det tar aldri slutt fordi han sper på med sjikane og påstander uten rot i virkeligheten. Han drar fokus bort fra hovedinnlegget og over på det han vil diskutere, og ødelegger alle tråder han kommer inn i.

Dere legger ned forum, men istedenfor burde dere sparke ut han som er det virkelige problemet.

Dere bør seriøst sette dere ned å lese trådene og tenke på om det er riktig å gå den veien som dere gjør - med å legge ned forum - for å få bukt med problemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    9

  • Sør

    8

  • SierDuDet

    4

  • stone

    3

Mest aktive i denne tråden

Sør har like stor rett som deg til å ødelegge tråder. Hvorfor kan ikke Sør gå i 17. mai tog i moskeer i Oslo, når vi har sjømannskirker spredt utover den muslimske verden?

Alle barn er like under huden, og da spesielt muslimene. At 100% av A-gjengen er kriminelle får så være så lenge det også finnes norske kriminelle. Norske kriminelle burde også utvises, dersom utenlandske kriminelle utvises..... og hvorfor skal ikke _de_ få gå i 17. mai tog? Vi har da ikke _så_ mange moskeer å velge mellom.

Og så en ting til deg personlig: dersom du har en norsk kjæreste, får du værsågod også skaffe deg en muslimsk... og da helst i bunad. Hva har de stakkars muslimene gjort deg?

Og til slutt vil jeg si at jeg er for alt som er bra og mot alt som er dumt! Og husk: det finnes en muslim i oss alle.... og da helst i bunad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør har like stor rett som deg til å ødelegge tråder. Hvorfor kan ikke Sør gå i 17. mai tog i moskeer i Oslo, når vi har sjømannskirker spredt utover den muslimske verden?

Alle barn er like under huden, og da spesielt muslimene. At 100% av A-gjengen er kriminelle får så være så lenge det også finnes norske kriminelle. Norske kriminelle burde også utvises, dersom utenlandske kriminelle utvises..... og hvorfor skal ikke _de_ få gå i 17. mai tog? Vi har da ikke _så_ mange moskeer å velge mellom.

Og så en ting til deg personlig: dersom du har en norsk kjæreste, får du værsågod også skaffe deg en muslimsk... og da helst i bunad. Hva har de stakkars muslimene gjort deg?

Og til slutt vil jeg si at jeg er for alt som er bra og mot alt som er dumt! Og husk: det finnes en muslim i oss alle.... og da helst i bunad!!

Synes du Osama bin Laden burde bruke nordlands eller telemark-bunad? ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du Osama bin Laden burde bruke nordlands eller telemark-bunad? ;-)

Med vennlig hilsen

jeg er ikke hardcore bunadsfantast, så for ham ville jeg anbefalt turban-bunad. Den muslimsk-norske effekten ville bedre enn noe annet understreket at lufta er for alle.

At bin Laden er terrorist, hadde jeg bare sett på som en ære. Vi har jo så lite av slikt i Norge, og da spesielt i bunad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ett problem med dere som har sagt dere enig under her. Dere er anonyme. Personlig blir jeg alltid mistenksom og forbannet når folk signerer anonymt - fordi folk enten kaster dritt - eller de skriver støtteinnlegg til seg selv. Altså - innleggene dere har skrevet kunne i prinsippet vært skrevet av meg. Det kan hende dere driter i hva jeg mener - men jeg hadde satt pris på at dere hadde fortalt hvem dere var. Det er ikke sikkert noen gjør det, men jeg ønsker ikke at noen skal tro at det er meg :)

I og med at dere har sagt dere enig i hva jeg skriver, så regner jeg med at dere er fast her på dol og således også har et fast nick. Det bør dere bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jeg som er helt enig

Det er bare ett problem med dere som har sagt dere enig under her. Dere er anonyme. Personlig blir jeg alltid mistenksom og forbannet når folk signerer anonymt - fordi folk enten kaster dritt - eller de skriver støtteinnlegg til seg selv. Altså - innleggene dere har skrevet kunne i prinsippet vært skrevet av meg. Det kan hende dere driter i hva jeg mener - men jeg hadde satt pris på at dere hadde fortalt hvem dere var. Det er ikke sikkert noen gjør det, men jeg ønsker ikke at noen skal tro at det er meg :)

I og med at dere har sagt dere enig i hva jeg skriver, så regner jeg med at dere er fast her på dol og således også har et fast nick. Det bør dere bruke.

Hvorfor må man ha et fast nick når man er fast bruker av dol? Jeg har aldri brukt fast nick, og jeg kommer heller aldri til å bruke noe fast nick. Det gjør jeg ikke på andre nettsteder heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ett problem med dere som har sagt dere enig under her. Dere er anonyme. Personlig blir jeg alltid mistenksom og forbannet når folk signerer anonymt - fordi folk enten kaster dritt - eller de skriver støtteinnlegg til seg selv. Altså - innleggene dere har skrevet kunne i prinsippet vært skrevet av meg. Det kan hende dere driter i hva jeg mener - men jeg hadde satt pris på at dere hadde fortalt hvem dere var. Det er ikke sikkert noen gjør det, men jeg ønsker ikke at noen skal tro at det er meg :)

I og med at dere har sagt dere enig i hva jeg skriver, så regner jeg med at dere er fast her på dol og således også har et fast nick. Det bør dere bruke.

Zirine,

du er nok den siste jeg ville mistenkt for å skrive anonyme innlegg når det gjelder sånt :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man ha et fast nick når man er fast bruker av dol? Jeg har aldri brukt fast nick, og jeg kommer heller aldri til å bruke noe fast nick. Det gjør jeg ikke på andre nettsteder heller.

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ett problem med dere som har sagt dere enig under her. Dere er anonyme. Personlig blir jeg alltid mistenksom og forbannet når folk signerer anonymt - fordi folk enten kaster dritt - eller de skriver støtteinnlegg til seg selv. Altså - innleggene dere har skrevet kunne i prinsippet vært skrevet av meg. Det kan hende dere driter i hva jeg mener - men jeg hadde satt pris på at dere hadde fortalt hvem dere var. Det er ikke sikkert noen gjør det, men jeg ønsker ikke at noen skal tro at det er meg :)

I og med at dere har sagt dere enig i hva jeg skriver, så regner jeg med at dere er fast her på dol og således også har et fast nick. Det bør dere bruke.

Folk på dol har en eller annen merkelig fobi mot å stå for det de skriver - og du er inne på noe. Støtteinnleggene kunne vært skrevet av deg, og hvis det kommer noen uenige under her, så kunne de fint vært sør i forkledning.

Nå tror selvsagt ikke jeg at verken du eller Sør driver å skriver støtteinnlegg til dere selv, men det kunne vært slik. Folk som skriver anonymt - enten det er for å slenge dritt eller for å støtte, driter seg med andre ord bare ut.

Men det har nå alltid vært min mening når det gjelder anonyme faenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg som er helt enig

Folk på dol har en eller annen merkelig fobi mot å stå for det de skriver - og du er inne på noe. Støtteinnleggene kunne vært skrevet av deg, og hvis det kommer noen uenige under her, så kunne de fint vært sør i forkledning.

Nå tror selvsagt ikke jeg at verken du eller Sør driver å skriver støtteinnlegg til dere selv, men det kunne vært slik. Folk som skriver anonymt - enten det er for å slenge dritt eller for å støtte, driter seg med andre ord bare ut.

Men det har nå alltid vært min mening når det gjelder anonyme faenskap.

Så jeg driter meg ut nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg driter meg ut nå?

Neida, men jeg er sikker på at du skjønner hva SDD mener. Hvis vi ikke kjenner deg under noe spesielt nick, så er det jo ikke no å diskutere :) Slæpp off :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på dol har en eller annen merkelig fobi mot å stå for det de skriver - og du er inne på noe. Støtteinnleggene kunne vært skrevet av deg, og hvis det kommer noen uenige under her, så kunne de fint vært sør i forkledning.

Nå tror selvsagt ikke jeg at verken du eller Sør driver å skriver støtteinnlegg til dere selv, men det kunne vært slik. Folk som skriver anonymt - enten det er for å slenge dritt eller for å støtte, driter seg med andre ord bare ut.

Men det har nå alltid vært min mening når det gjelder anonyme faenskap.

Hei SDD,

Du skriver: "Nå tror selvsagt ikke jeg at verken du eller Sør driver å skriver støtteinnlegg til dere selv,"

Nei, men jeg pleier å skrive anonyme støtte-innlegg til Zirine! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jeg som er helt enig

Neida, men jeg er sikker på at du skjønner hva SDD mener. Hvis vi ikke kjenner deg under noe spesielt nick, så er det jo ikke no å diskutere :) Slæpp off :)

Nei, jeg skjønner ikke hva SierDuDet mener. Jeg skriver et støtteinnlegg til deg. Og jeg får beskjed om at jeg driter meg ut fordi jeg ikke har et fast nick? Det forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg driter meg ut nå?

Nei, det blir noe helt annet dersom du ikke har noe fast nick til vanlig. Dere finnes, men ofte er det kjente nick som ved enkelte anledninger bruker falske nick for å slenge dritt, eller være med i diskusjoner hvor de tror de kan få folk "imot seg".

Vi er på nettet, og det får være grenser til idioti, og voksne mennesker bør ikke være redde for å få riper i nickene sine. Det er jo direkte idioti.

Men som sagt - noe annet er det med dere som ikke har noe nick her. Nå var det nok uansett ikke dere Zirine siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg som er helt enig

Nei, det blir noe helt annet dersom du ikke har noe fast nick til vanlig. Dere finnes, men ofte er det kjente nick som ved enkelte anledninger bruker falske nick for å slenge dritt, eller være med i diskusjoner hvor de tror de kan få folk "imot seg".

Vi er på nettet, og det får være grenser til idioti, og voksne mennesker bør ikke være redde for å få riper i nickene sine. Det er jo direkte idioti.

Men som sagt - noe annet er det med dere som ikke har noe nick her. Nå var det nok uansett ikke dere Zirine siktet til.

Ok. DA forstår jeg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skjønner ikke hva SierDuDet mener. Jeg skriver et støtteinnlegg til deg. Og jeg får beskjed om at jeg driter meg ut fordi jeg ikke har et fast nick? Det forstår jeg ikke.

Cluet er nok at mange tenker som Zirine når det gjelder anonyme nick - altså at dere er andre nick i forkledning. Uansett hvordan man vrir eller vrenger på det, så vil man vel aldri føle noen støtte fra anonyme folk/nick.

Det gjelder både her og i RL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si en ting her. Jeg har mange ganger ikke giddet å svare på innlegg, ene og alene fordi en person her vil gå helt av skaftet. Jeg har tidligere påpekt ovenfor DOL's ledelse at de kan risikere å sitte igjen med et forum hvor en manns meninger er de eneste. Da ''eier'' han DOL, og kan gjøre som han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldig anonyme Chloe

"han klarer å vri alt over til å bli en diskusjon om rasisme, religion og det tar aldri slutt"

Ja, du har rett, det tar aldri slutt!

Vi trenger mennesker som sør. Vi har ikke vondt av å bli påmint at mang en uttalelse bygger på fordommer og rasisme selv om vi ikke "mener noe vondt".

Fjern sør, så får ihvertfall jeg et kjedeligere Dol-besøk. Det ser da ut til at selv du har brukt tid og krefter på den karen. *s* Er ikke det noe av vitsen, da? Skal vi alle være enige og/eller like? Diskutere på samme måte alle sammen?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SDD,

Du skriver: "Nå tror selvsagt ikke jeg at verken du eller Sør driver å skriver støtteinnlegg til dere selv,"

Nei, men jeg pleier å skrive anonyme støtte-innlegg til Zirine! ;-)

Med vennlig hilsen

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...