Gå til innhold

Webmaster


Zirine

Anbefalte innlegg

Gjest pirrka

Zirine, dette er reinspikka tullprat. Dersom DOL-folket ikkje har interesse av at trådar sporar av, er det berre å la vere å følge opp.

Personleg synst eg det er storarta at nokon (Sør) gidd å påpeike kvaslags grums som ligg bak eindel av utsegna folk lirer av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    9

  • Sør

    8

  • SierDuDet

    4

  • stone

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest (ikke undertegnet)

Cluet er nok at mange tenker som Zirine når det gjelder anonyme nick - altså at dere er andre nick i forkledning. Uansett hvordan man vrir eller vrenger på det, så vil man vel aldri føle noen støtte fra anonyme folk/nick.

Det gjelder både her og i RL.

Så du mener altså at mine meninger er "mindreverdige". Det sier litt om deg og ditt selvopphøyde ego. For min del har jeg et fast nick på "mitt" forum, men bruker det ikke på andre fora. Jeg har mine grunner til det. Så om jeg kaller meg "Dalai Lama" eller "ikke undertegnet" burde vel være akkurat det samme, bare budskapet er seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Zirine, dette er reinspikka tullprat. Dersom DOL-folket ikkje har interesse av at trådar sporar av, er det berre å la vere å følge opp.

Personleg synst eg det er storarta at nokon (Sør) gidd å påpeike kvaslags grums som ligg bak eindel av utsegna folk lirer av seg.

*Personleg synst eg det er storarta at nokon (Sør) gidd å påpeike kvaslags grums som ligg bak eindel av utsegna folk lirer av seg.*

Javisst ! Virkelig fruktbart å beskylde alt fra dyrevernere til folk med en annen oppfatning om bunadsbruk at de er tilhengere av Hitler, Stalin, Mao og all verdens massemordere.

Hvis du ikke innser at slik p***preik er å avspore alt som likner av saklig debatt, så har du tydligvis samme problem som den nevnte galning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

*Personleg synst eg det er storarta at nokon (Sør) gidd å påpeike kvaslags grums som ligg bak eindel av utsegna folk lirer av seg.*

Javisst ! Virkelig fruktbart å beskylde alt fra dyrevernere til folk med en annen oppfatning om bunadsbruk at de er tilhengere av Hitler, Stalin, Mao og all verdens massemordere.

Hvis du ikke innser at slik p***preik er å avspore alt som likner av saklig debatt, så har du tydligvis samme problem som den nevnte galning.

Det er meir enn nok avsporingar å ta av her på DOL. Det underlege er at dei som er mest mot desse avsporingane er dei same som kastar seg over dei, og bidreg til at avsporinga tilslutt utgjer hovuddelen av tråden. Ei avsporing som ikkje følgast opp, blir derimot ingen undertråd. Prøv det du, så blir alt så mykje betre skal du sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Det er meir enn nok avsporingar å ta av her på DOL. Det underlege er at dei som er mest mot desse avsporingane er dei same som kastar seg over dei, og bidreg til at avsporinga tilslutt utgjer hovuddelen av tråden. Ei avsporing som ikkje følgast opp, blir derimot ingen undertråd. Prøv det du, så blir alt så mykje betre skal du sjå.

Ifølge deg er det ingen som driver med avsporing her, så hvem snakker du om ?

Systematisk hitling av nesten alle tema og tråder er og blir en uskikk i vettuge folks øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Ifølge deg er det ingen som driver med avsporing her, så hvem snakker du om ?

Systematisk hitling av nesten alle tema og tråder er og blir en uskikk i vettuge folks øyne.

Tvertimot, eg seier at avsporing er det mange som driv med. Eg er til og med enig i at Sør er blant dei "ivrigaste"! Og så legg eg til at dersom det er så upopulært, er det jo berre å la vere å svare på slike innlegg, så det ikkje utviklar seg til ein lang undertråd. Kor vanskeleg kan det vere?

Å hive seg over alle Sørs avsporingar ved å utvikle milelange undertrådar, for så å klage over at avsporingane hans øydelegg blir liksom litt .... dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener altså at mine meninger er "mindreverdige". Det sier litt om deg og ditt selvopphøyde ego. For min del har jeg et fast nick på "mitt" forum, men bruker det ikke på andre fora. Jeg har mine grunner til det. Så om jeg kaller meg "Dalai Lama" eller "ikke undertegnet" burde vel være akkurat det samme, bare budskapet er seriøst?

Det kommer ann på diskusjonen, men jeg ville aldri rotet meg inn i en lengre diskusjon med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig det er utrolig at den oppfordringa kommer fra deg etter alle dine støtteerklæringer til bl.a. Lion som jeg i hvert fall syns skrev litt for mye dritt i perioder.. men det er en helt annen sak.

Jeg skjønner godt at folk kan bli provosert av Sør, men de er nå like mye med på diskusjonene da. Ellers ville jo diskusjonene bare dødd ut ganske kjapt. Hvis folk syns det Sør skriver er såå ille så er det vel ikke noe problem å droppe innleggene hans? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig det er utrolig at den oppfordringa kommer fra deg etter alle dine støtteerklæringer til bl.a. Lion som jeg i hvert fall syns skrev litt for mye dritt i perioder.. men det er en helt annen sak.

Jeg skjønner godt at folk kan bli provosert av Sør, men de er nå like mye med på diskusjonene da. Ellers ville jo diskusjonene bare dødd ut ganske kjapt. Hvis folk syns det Sør skriver er såå ille så er det vel ikke noe problem å droppe innleggene hans? :)

Det var ikke støtteerklæringer. Det var mine meninger i de enkelte sakerl. Jeg støtter ikke Lion på generell basis - for min del må hun gjerne dra sammen med Sør.

Sove godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke støtteerklæringer. Det var mine meninger i de enkelte sakerl. Jeg støtter ikke Lion på generell basis - for min del må hun gjerne dra sammen med Sør.

Sove godt :)

Så søt du er. :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* Jeg ønsker meg DOL på en newsserver jeg... Så kunne jeg brukt Gnus til å score tråder og folk ned i den dypeste avgrunnen.. KILL-fila er også kjekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...