Gå til innhold

Webmaster


Zirine

Anbefalte innlegg

Kan bare si en ting her. Jeg har mange ganger ikke giddet å svare på innlegg, ene og alene fordi en person her vil gå helt av skaftet. Jeg har tidligere påpekt ovenfor DOL's ledelse at de kan risikere å sitte igjen med et forum hvor en manns meninger er de eneste. Da ''eier'' han DOL, og kan gjøre som han vil.

*kremt*

Var det du som dro inn "Sør", eller var det jeg som nevnte "Stone" i innlegg til en annen person?

Hvis du svarer meg (eller trekker meg inn i dine innlegg) så får du regne med at du får svar fra meg. Hvis du ikke liker det, kan du jo bare la være å trekke meg inn i dine innlegg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    9

  • Sør

    8

  • SierDuDet

    4

  • stone

    3

Mest aktive i denne tråden

"han klarer å vri alt over til å bli en diskusjon om rasisme, religion og det tar aldri slutt"

Ja, du har rett, det tar aldri slutt!

Vi trenger mennesker som sør. Vi har ikke vondt av å bli påmint at mang en uttalelse bygger på fordommer og rasisme selv om vi ikke "mener noe vondt".

Fjern sør, så får ihvertfall jeg et kjedeligere Dol-besøk. Det ser da ut til at selv du har brukt tid og krefter på den karen. *s* Er ikke det noe av vitsen, da? Skal vi alle være enige og/eller like? Diskutere på samme måte alle sammen?

Mvh

Hei Chloe

Jeg er forsåvidt enig med deg i prinsippet om at det skal være åpent for alle i et diskusjonsforum.

Problemet er at dol har blitt sør. Folk kommer ikke til, viktige poeng blir borte, folk orker ikke diskutere- fordi sør, med sin diskusjoneteknikk og enorme kapasitet kommer inn og ødelegger trådene. Når jeg sier ødelegger tråder så mener jeg at han flytter fokus dit hvor han ønsker. Han innrømmer aldri feil og han setter aldri strek.

Jeg aksepterer at du er uenig med meg, men jeg vil påstå at det er verre for dol at alle de andre ikke slipper til enn at sør forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si en ting her. Jeg har mange ganger ikke giddet å svare på innlegg, ene og alene fordi en person her vil gå helt av skaftet. Jeg har tidligere påpekt ovenfor DOL's ledelse at de kan risikere å sitte igjen med et forum hvor en manns meninger er de eneste. Da ''eier'' han DOL, og kan gjøre som han vil.

"Jeg har mange ganger ikke giddet å svare på innlegg, ene og alene fordi en person her vil gå helt av skaftet."

Så du kunne ikke bare ignorere "en person", da?

"Jeg har tidligere påpekt ovenfor DOL's ledelse at de kan risikere å sitte igjen med et forum hvor en manns meninger er de eneste. Da ''eier'' han DOL, og kan gjøre som han vil."

Oj! Du ilegger sør's meninger større betydning enn jeg tror han selv gjør. Og samtidig undervurderer du alle andre Dolere. Inkludert deg selv.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chloe

Jeg er forsåvidt enig med deg i prinsippet om at det skal være åpent for alle i et diskusjonsforum.

Problemet er at dol har blitt sør. Folk kommer ikke til, viktige poeng blir borte, folk orker ikke diskutere- fordi sør, med sin diskusjoneteknikk og enorme kapasitet kommer inn og ødelegger trådene. Når jeg sier ødelegger tråder så mener jeg at han flytter fokus dit hvor han ønsker. Han innrømmer aldri feil og han setter aldri strek.

Jeg aksepterer at du er uenig med meg, men jeg vil påstå at det er verre for dol at alle de andre ikke slipper til enn at sør forsvinner.

Hei Zirine,

Var det du som skrev svar til meg, eller var det jeg som skrev svar til deg?

Ikke bare det - du startet til og med din egen tråd for meg (og OM meg) på Meldinger!

Derutover vil jeg påstå at ditt ordbruk er langt verre og uvennlig enn mitt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har mange ganger ikke giddet å svare på innlegg, ene og alene fordi en person her vil gå helt av skaftet."

Så du kunne ikke bare ignorere "en person", da?

"Jeg har tidligere påpekt ovenfor DOL's ledelse at de kan risikere å sitte igjen med et forum hvor en manns meninger er de eneste. Da ''eier'' han DOL, og kan gjøre som han vil."

Oj! Du ilegger sør's meninger større betydning enn jeg tror han selv gjør. Og samtidig undervurderer du alle andre Dolere. Inkludert deg selv.

Mvh

Hvordan skal man ignorere en person som spyr ut innlegg fortere enn ti vise kan svare?:-)

Helt alvorlig. Det som skjer hvis en person uforstyrret skal få slenge dritt til motdebatanter, er at de ikke gidder å skrive mer her. Mange har forsvunnet etter at Livssyn forssvant, og flere vil gjøre det. Selv har jeg meninger om det meste, men gidder ikke skrive, fordi jeg vil da bli angrepet på en usaklig måte. Diskutere meninger er jeg for, å slenge dritt er jeg imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Chloe

Jeg er forsåvidt enig med deg i prinsippet om at det skal være åpent for alle i et diskusjonsforum.

Problemet er at dol har blitt sør. Folk kommer ikke til, viktige poeng blir borte, folk orker ikke diskutere- fordi sør, med sin diskusjoneteknikk og enorme kapasitet kommer inn og ødelegger trådene. Når jeg sier ødelegger tråder så mener jeg at han flytter fokus dit hvor han ønsker. Han innrømmer aldri feil og han setter aldri strek.

Jeg aksepterer at du er uenig med meg, men jeg vil påstå at det er verre for dol at alle de andre ikke slipper til enn at sør forsvinner.

Alle slipper jo til på DOL. I motsetning til andre steder, så er det ikke begrenset plass her.

Hvorfor er det forresten Sørs ansvar å sette en strek i diskusjonene? Han sier sin mening og da er det jo opp til hver enkelt å bestemme om de vil fortsette diskusjonen.

Det blir litt barnslig, synes jeg, å rope på webmaster om utestenging av en person bare fordi man ikke klarer å "vinne" en diskusjon med denne personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chloe

Jeg er forsåvidt enig med deg i prinsippet om at det skal være åpent for alle i et diskusjonsforum.

Problemet er at dol har blitt sør. Folk kommer ikke til, viktige poeng blir borte, folk orker ikke diskutere- fordi sør, med sin diskusjoneteknikk og enorme kapasitet kommer inn og ødelegger trådene. Når jeg sier ødelegger tråder så mener jeg at han flytter fokus dit hvor han ønsker. Han innrømmer aldri feil og han setter aldri strek.

Jeg aksepterer at du er uenig med meg, men jeg vil påstå at det er verre for dol at alle de andre ikke slipper til enn at sør forsvinner.

Kan du ikke bare la vær å svare/lese hans innlegg, da?

Dersom du mener at mange ikke kommer til p.g.a èn person, betyr ikke det annet enn at vi lar oss provosere/overkjøre av en anonym mann et sted i Norge.

Dersom alle disse antatte "kommer ikke til"-dolere lot sør være sør og konsentrerte seg om andre, ville ikke èn person "overskygge alle innlegg".

Personlig synes jeg at mennesker som tør si sin mening på et diskusjonsforum er verdt å ha. Det være seg en jeg er enig med eller ikke. Sistnevnte er dessuten mye morsommere!;o)

God pinse!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er like komisk hver gang noen kommer med ønske/krav om å utestenge den eller den deltakeren fra et diskusjonsforum på Internett.

Når skal det gå opp for dere at det er _umulig_ å stenge folk ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man ignorere en person som spyr ut innlegg fortere enn ti vise kan svare?:-)

Helt alvorlig. Det som skjer hvis en person uforstyrret skal få slenge dritt til motdebatanter, er at de ikke gidder å skrive mer her. Mange har forsvunnet etter at Livssyn forssvant, og flere vil gjøre det. Selv har jeg meninger om det meste, men gidder ikke skrive, fordi jeg vil da bli angrepet på en usaklig måte. Diskutere meninger er jeg for, å slenge dritt er jeg imot.

Så du mener altså at du skal få lov til å slenge "dritt" til meg (samt å tillegge meg idiotiske meninger jeg aldri har gitt uttrykk for):

"Makan til tullpreik fra deg"

"Hva i huleste er det du vrøvler om?"

"en krangletråd er du ene og alene ansvarlig for"

"du da går helt av hengslene er ditt problem"

"for god til sure oppstøt når noen er uenige"

"SKJERP DEG, Sør!"

Så du er altså ikke én millimeter bedre selv, Stone!

Men dobbelmoral er dobbelt så bra?

PS: Det overstående er det du har liret av deg i ÉN tråd til meg!

PPS: Jeg påstår ikke at du ikke har fått svar på tiltale!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare la vær å svare/lese hans innlegg, da?

Dersom du mener at mange ikke kommer til p.g.a èn person, betyr ikke det annet enn at vi lar oss provosere/overkjøre av en anonym mann et sted i Norge.

Dersom alle disse antatte "kommer ikke til"-dolere lot sør være sør og konsentrerte seg om andre, ville ikke èn person "overskygge alle innlegg".

Personlig synes jeg at mennesker som tør si sin mening på et diskusjonsforum er verdt å ha. Det være seg en jeg er enig med eller ikke. Sistnevnte er dessuten mye morsommere!;o)

God pinse!

:o)

"Kan du ikke bare la vær å svare/lese hans innlegg, da?"

Jo, det kan jeg, og det gjør jeg i stor grad også. Men dette handler ikke primært om meg. Ta deg en kikk rundt på forumene, les hovedinnlegget og se hvordan trådene utvikler seg, hvordan klima blir. Det er mange jeg skulle ha lest mere av her, men de har enten forsvunnet (dem gidder ikke pga sør) eller dem blir så provosert at dem ikke får fram noenting av hva dem egentlig mener. Selvfølgelig kan ikke sør lastes for det, men han har tross alt vært her på dol i mange år, gjentatt sine argumenter og fraser til det kjedsommelige - og han ønsker ikke primært å skjønne hva du mener, men istedenfor finne ut hvor han kan ta deg. Masse folk forsvinner.

Jeg føler meg ganske så sikker på at sør var en sterkt medvirkende årsak til at livssynforum ble nedlagt. Hans opptreden ødelegger for oss alle. Klart jeg føler for å si ifra.

God pinse til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener altså at du skal få lov til å slenge "dritt" til meg (samt å tillegge meg idiotiske meninger jeg aldri har gitt uttrykk for):

"Makan til tullpreik fra deg"

"Hva i huleste er det du vrøvler om?"

"en krangletråd er du ene og alene ansvarlig for"

"du da går helt av hengslene er ditt problem"

"for god til sure oppstøt når noen er uenige"

"SKJERP DEG, Sør!"

Så du er altså ikke én millimeter bedre selv, Stone!

Men dobbelmoral er dobbelt så bra?

PS: Det overstående er det du har liret av deg i ÉN tråd til meg!

PPS: Jeg påstår ikke at du ikke har fått svar på tiltale!

Med vennlig hilsen

Det du nå skrev var for dumt! Jeg har svart deg ETTER du har skrevet tull om mine innlegg, Sør. Hvem som helst kan gå inn på den tråden og se at det stemmer. Det er bare å sjekke klokkeslett og se hvem som for eksempel skrev ''Skjerpings'' først osv.

Og please, ikke begynn å snakke om dobeltmoral, Sør. Det bli for dumt fra DEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er like komisk hver gang noen kommer med ønske/krav om å utestenge den eller den deltakeren fra et diskusjonsforum på Internett.

Når skal det gå opp for dere at det er _umulig_ å stenge folk ute?

:)

Men vi slipper iallefall å se nicket sør, og et viktig poeng blir understreket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle slipper jo til på DOL. I motsetning til andre steder, så er det ikke begrenset plass her.

Hvorfor er det forresten Sørs ansvar å sette en strek i diskusjonene? Han sier sin mening og da er det jo opp til hver enkelt å bestemme om de vil fortsette diskusjonen.

Det blir litt barnslig, synes jeg, å rope på webmaster om utestenging av en person bare fordi man ikke klarer å "vinne" en diskusjon med denne personen.

Jeg har ingen diskusjon gående med sør, så dette ikke furting fra min side :)

Forøvrig kan du lese svarene mine til Chloe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan du ikke bare la vær å svare/lese hans innlegg, da?"

Jo, det kan jeg, og det gjør jeg i stor grad også. Men dette handler ikke primært om meg. Ta deg en kikk rundt på forumene, les hovedinnlegget og se hvordan trådene utvikler seg, hvordan klima blir. Det er mange jeg skulle ha lest mere av her, men de har enten forsvunnet (dem gidder ikke pga sør) eller dem blir så provosert at dem ikke får fram noenting av hva dem egentlig mener. Selvfølgelig kan ikke sør lastes for det, men han har tross alt vært her på dol i mange år, gjentatt sine argumenter og fraser til det kjedsommelige - og han ønsker ikke primært å skjønne hva du mener, men istedenfor finne ut hvor han kan ta deg. Masse folk forsvinner.

Jeg føler meg ganske så sikker på at sør var en sterkt medvirkende årsak til at livssynforum ble nedlagt. Hans opptreden ødelegger for oss alle. Klart jeg føler for å si ifra.

God pinse til deg også :)

Og den åpenbare løsningen på dette "problemet" er å starte 2-3 nye tråder OM "Sør"?

Vedr. "hygge på Forum" - du fikk et helt hyggelig svar fra meg, inklusive en oppfordring til å hilse til LBI. Svaret ditt var: "Hilse landsbyidioten kan du gjøre selv, hun leser Meldinger."

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du nå skrev var for dumt! Jeg har svart deg ETTER du har skrevet tull om mine innlegg, Sør. Hvem som helst kan gå inn på den tråden og se at det stemmer. Det er bare å sjekke klokkeslett og se hvem som for eksempel skrev ''Skjerpings'' først osv.

Og please, ikke begynn å snakke om dobeltmoral, Sør. Det bli for dumt fra DEG.

Hei Stone,

Du bruker altså akkurat det samme "vokabularet" som du anklager meg for, Stone! Da vil jeg påstå deter hykleri fra din side når du "klager" over meg!

Men spar deg bortforklaringer og ansvarsfraskrivelser om "klokkeslett" osv - *du* trakk meg inn i ditt innlegg, og uansett har du skrevet slikt mange ganger før.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

hei på deg Zirinemor...

Jeg er forsåvidt enig i at det er dumt når noen ødelegger en tråd. Når det gjelder Sør har han vel aldri vært direkte stygg mot meg, men han har en lei tendens til å dreie emne i tråden over på sine "ekspert" områder. Jeg følger ikke så nøye med i det som skjer i Midtøsten for eksempel så jeg melder meg ut når en tråd dreier i den retningen. Jeg er jo også kristen og når Sør (eller andre)nekter å ta ord fra bibelen som kilde fordi den er inhabil (eller hvilken unskyldning de har) så gidder jeg heller ikke skrive flere slike innlegg....om det er riktig å utestenge vet jeg ikke , men en advarsel kunne kanskje være på sin plass.

Uansett så støtter jeg deg i det å ikke være anonym, det er jeg aldri selv om jeg har fått mye pepper innimellom.

snakes:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...