Gå til innhold

Går det an å bli såååå forelsket...


Gjest lengtende colombiamamma

Anbefalte innlegg

Gjest lengtende colombiamamma

hvis det går å kalle det forelskelse:-) En intens lykkefølelse, en dyp, dyp hengivenhet og, ja, det må være en form for forelskelse. Datteren vår bringer frem disse enormt sterke følelsene i oss begge.

I fjor på denne tiden satt vi begge å deppet fordi vi nettopp hadde fått beskjed om at vi måtte sende tilleggsopplysninger til Colombia. Vi måtte starte nesten på nytt med nytt hjemmebesøk av sosialkontoret, bare for en kort oppjustering av sosialrapporten, men det skulle jo videre til SUAK og behandles der. Det så temmelig svart ut, og prosessen som da hadde vart over ett år ville utsettes enda lenger. Uff å uff.

I dag sitter vi her med verdens nydeligste prinsesse som vi likevel fikk hente i Colombia i september i fjor. Tiden har gått så innmari fort, og jeg grøsser ved tanken på at jeg snart skal på jobb igjen. Men den tanken skyver vi bort så lenge som mulig. Nå koser vi oss stort med henne, og gleder oss til å ta fatt på sommerferie med de utfordringer den vil medbringe:-) Det blir bare gøy.

Nå skal vi besøke et par som vi traff i Bucaramanga da vi var der, og det gleder vi oss veldig til.:-))))))))))))))

God sommer fra en ufattelig lykkelig, og ikke for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er så heldige å ha fått oppleve dette underet to ganger allerede! Og ja, jeg husker godt dine deppe - meldinger her på dol for et års tid siden... da var jeg selv en nokså frustrert ventende og lengtende Mamta... Godt at ting kan snu så mye raskere enn vi forestiller oss. Kos dere med prinsessa og nyt den tiden du har igjen som hjemmeværende!

P.S. Kanskje du må skifte nick til "forelsket colombiamamma"... *fnis*

Vårlig hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg,

Så hyggelig å høre om Forelskelsen... ;-) Husker deg godt fra i fjor og den tøffe tiden (omtrent samtidig med at jeg begynte å bruke adopsjonsforumet selv). Nå er det jeg som venter, og jeg gleder meg ENORMT til det er min tur til å holde minimannen vår i armene! Er forelsket selv, jeg - i et bilde og noen ord i en rapport ;-)

Ønsker deg lykke til videre i årene som kommer! Kos deg og nyt mammatilværelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...