Gå til innhold

Nå går flyttelasset !


bangkok

Anbefalte innlegg

I kveld kommer flyttebilen, og i morgen går "hjemmet" vårt sør over !

Vår kjære PC skal dermed snart pakkes sammen, og det vil sikkert gå en tid før den er pakket ut og installert og alt det der.

Jeg ville derfor bare ønske dere alle en god sommer - og ønske lykke til med prosessene deres !

Så "ses "vi igjen etterhvert !

Hilsen to søte små gutter, en kjekk Mr. Z og meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Misan

God tur sør over!

Lykka til med det nye hemmet.Det ær greit og flytta for då hiver man mye.Det tråkiga ær at man må vaska nær man drar og ,troligtvis vaska dit ma kommer.

Ha det Misan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur sør over!

Lykka til med det nye hemmet.Det ær greit og flytta for då hiver man mye.Det tråkiga ær at man må vaska nær man drar og ,troligtvis vaska dit ma kommer.

Ha det Misan.

Kjære dere ! Velkommen sørover, da !!! :o)

Håper flyttinga går greit !

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bangkok!

Lykke til med flyttingen, og velkommen hit sørpå!

Håper vi sees når dere har kommet i orden - du og gutta dine ;-)

Beste hilsner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med flyttingen, og god tur hitover..Ja det hadde vært morro å treffes en gang selvom jeg ikke hører til Oslo men til Buskerud.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...