Gå til innhold

Neste sommer...


Lindsay

Anbefalte innlegg

Tenk...

at neste sommer

Da er du kanskje her sammen med oss...

Vi har sikkert glemt denne dagen ... og de andre dagene ...hvor vi ventet oss syke etter deg ! Kanskje ikke glemt... men i allefall gjemt...

I dag har jeg sortert alle klær som vi har arvet... av venner og familie.. som også venter på deg ...

Litt håpløst egentlig - fordi jeg ikke vet hvor gammel du er når vi endelig kan hente deg hjem !

Det blir noen bunker ! Sommer ... Vinter... Et halvt år...Ett år.. to år... Jente ... Gutt...

*ler*

men det er en god måte å vente på...

Gjøre ting klart til deg - mens vi snakker om hvilket navn vi skal gi deg...

Vi har noen alternativer - men vi må nok vente å se... om hvilket som passer allerbest til ditt vakre ansikt !

Jeg har en følelse av at du er i din første mors liv enda... og at du venter på å se dagens lys om bare noen uker...

Jeg drømmer om deg - og at vi treffes en gang ved gryende sommer...

Neste sommer...

Hilsen fra en i veldig ventemodus idag...

;) med dok. hos suak på dag 20... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...