Gå til innhold

Kina


rao

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen :o). Nå er det gått 11 mnd. siden vi sendte søknaden vår til Kina- og jeg begynner å lure litt på når vi kan "forvente" å få tildeling ?? Vi bruker AF. Hvem venter på tildeling nå ? De som sendte søknaden i mars eller april ??

Hadde vært veldig fint å vite sånn ca. hva vi kan håpe på ....... :)

Hilsen en enda tålmodig ventende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Joda, her kommer oppdatering fra damen som følger med på de amerikanske listene vet du! :o)

De som venter på tildeling nå, er aprilsøkere. Iflg sterke rykter er tildelingene like om hjørnet for amerikanske søkere, de snakker om denne uka, hvilket vil si at de norske tildelingene sannsynligvis kommer en ukes tid etterpå. (?)

Ellers sies det nå at søknadene for hele mai befinner seg i "matching room", så tildelinger for mai skulle komme om en måned eller så.

Det er mulig det bare er ønsketenkning fra min side, men jeg syns det virker som det går littegranne raskere enn det har gjort de siste månedene?!

Vi har hatt papirene våre i Kina i 6 måneder, så uansett har vi endel venting igjen før det er vår tur. Men kanskje vi kan si at vi er halveis snart iallefall... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå går jeg ikke noe sted uten mobilen.

Papirer ble sendt 5.april 2001, registrert 11.april i Kina.

Vi håper og tror at kanskje neste uke vil bringe en lillesøster eller lillebror til storebroren som venter så utrolig tålmodig.

Aprilgruppen er ganske stor!

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter så spent - så spent med dere. Vi har ingen forhåpninger om å komme med i denne tildelingsrunden. Nå er det bare om å gjøre at den kommer fort til dere, så blir det vår tur noen uker etter dette.

Vi håper at dere kommer med gla´melding i løpet av de kommende to uker!

Krysser fingrer og tær for dere som står først i ventekøen nå - og ikke minst for de tålmodig ventende barna som venter på en lillesøster eller en lillebror.

Ha ei riktig GOD VENTEUKE!

(Jeg blir bortreist i 3 dager, så da går dagene forhåpentligvis litt fortere *ler*)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter så spent - så spent med dere. Vi har ingen forhåpninger om å komme med i denne tildelingsrunden. Nå er det bare om å gjøre at den kommer fort til dere, så blir det vår tur noen uker etter dette.

Vi håper at dere kommer med gla´melding i løpet av de kommende to uker!

Krysser fingrer og tær for dere som står først i ventekøen nå - og ikke minst for de tålmodig ventende barna som venter på en lillesøster eller en lillebror.

Ha ei riktig GOD VENTEUKE!

(Jeg blir bortreist i 3 dager, så da går dagene forhåpentligvis litt fortere *ler*)

klem fra

Du vet når vi får tildeling, så er dere neste og selv om ventetiden er uutholdelig, så går det raskt!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Joda, her kommer oppdatering fra damen som følger med på de amerikanske listene vet du! :o)

De som venter på tildeling nå, er aprilsøkere. Iflg sterke rykter er tildelingene like om hjørnet for amerikanske søkere, de snakker om denne uka, hvilket vil si at de norske tildelingene sannsynligvis kommer en ukes tid etterpå. (?)

Ellers sies det nå at søknadene for hele mai befinner seg i "matching room", så tildelinger for mai skulle komme om en måned eller så.

Det er mulig det bare er ønsketenkning fra min side, men jeg syns det virker som det går littegranne raskere enn det har gjort de siste månedene?!

Vi har hatt papirene våre i Kina i 6 måneder, så uansett har vi endel venting igjen før det er vår tur. Men kanskje vi kan si at vi er halveis snart iallefall... :o)

Hva skulle jeg gjort uten dere :o))). Håper virkelig at dere som er før oss i køen får tildeling fort- fort - fort- og selvsagt dere som er etter oss også *ler*. Viss jeg skjønner dere riktig har altså hele mars gruppa fått tildelinger ?? HM- aprilgruppa nå snart- så mai-gruppa om en måned - og så kanskje vi i juli- august :-))). Håper alle dere som venter får en ekstra dose tålmodighets-salve !!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Micro

Vi fikk sendt søknaden vår til Kina 20. april i fjor. Jeg ringte VB nå i mai (kunne ikke vente !) og lurte på når det ble tildeling for vår del. Hun fortalte at i gruppen vår var det 10 par som ventet på tildeling (det var vist ganske mange) og at det var MULIGHETER (jippi !!!) for at vi ville få tildeling i en av de to første ukene i juni. Jeg HÅPER det blir vår tur. Det blir to grusomme og fryktelig spennende uker i juni !.

Vi får bare være sterke hele gjengen og støtte hverandre så godt vi kan !

Hilsen fra

Micro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...