Gå til innhold

Nicklisten runder 20.000 besøk


ColPappa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jubileum!!! 20.000 besøkende siden starten 22. september 2000.

På "Nye" Nicklisten er det nå 50 som har registrert nick og lagt inn presentasjon.

I tillegg til listen med nick finner dere også chat (leter stadig etter en bedre) og et forum (ikke ment som konkurrent til DOL).

Adressen er som før http://www.nicklisten.com

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ny her og spør derfor kanskje litt dumt; hva er egentlig denne Nicklisten?

Og hvorfor bør en registrere seg der?

Er det den chaten dere som er her på forumet pleier å treffes på?

Takknemlig for svar.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her og spør derfor kanskje litt dumt; hva er egentlig denne Nicklisten?

Og hvorfor bør en registrere seg der?

Er det den chaten dere som er her på forumet pleier å treffes på?

Takknemlig for svar.

Mvh

Hei!

Nicklisten ble startet 22. september 2000. Foranledningen var at det da (som nå) florerte med Nick. Jeg har en elendig hukommelse og glemte fort det jeg hørte om hvem som bodde hvor og hvilket land de hadde/skulle adoptere fra (Pluss alle de andre opplysningene man fikk underveis).

For å gjøre det litt enklere startet jeg http://www.nicklisten.com Det viste seg at det var et par andre som også så nytten av en slik liste med presentasjoner.

Det er helt frivillig å delta på listen, så du må selv legge inn din presentasjon. I og med at det er frivillig legger du inn det du ønsker at andre skal vite om deg og du kan etterpå endre/oppdatere eller fjerne presentasjonen - ditt valg.

Den chatten det refereres til på DOL er chatten på nicklisten.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...