Gå til innhold

ban & sofie31 / Møte med CCAA


kina-nina

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Nå er jeg sprekkeferdig av nyskjerrighet om hvordan møtet med CCAA var....

Hadde de noe nytt å fortelle ang. arbeidsmengde, ventetid og ellers alt som er relevant for oss som venter ???

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofie 31 hadde sikkert litt mer glede av det enn meg. Jeg var den eneste "vordende" moren der. Jeg hadde jo med meg sønnen vår og det var ikke mange andre gutter der kan man si.

Det var interessant å få vite hvordan de jobbet og sånt, men det kom ikke noe konkret ut av møtet for min del, annet enn at det var utrolig mange nydelig små Kinajenter der - og jeg ble nok enda mer utålmodig :o)

Det var sterkt å treffe de som skal gi oss vårt andre barn.

Det som er sikkert er at ventetiden er pr. nå 14 måneder fra registrering til tildeling. Vi mangler 2 uker på det :o)

Sofie 31 - kanskje du fikk med deg litt mer enn meg?

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sofie31

Her er litt av det jeg fikk med meg.. jeg hadde en veldig utålmodig ettåring å holde styr på samtidig, så det var litt jeg ikke fikk med.

Alle de som var med fra CCAA ble presentert.

I tillegg var Mrs. Yue som er en av VB ansatte i Kina der og så tror jeg det også var en som jobber for AF.

Kinaforeningen presenterte sin aktivitet for CCAA, og CCAA fortalte litt om hvordan de jobbet. Bla. om hvordan selve matchingen foregikk. Fikk ikke med meg at de sa noe om "videre framdrift" (les: at ventetiden er på vei ned).

Forhåpentligvis kommer det et forståelig og fint referat fra dette "treffet" på kinaforeningenes sider!!!!

Det ble sunget noen sanger, servert litt mat, overlevering av gaver til barna fra CCAA og alle snakket litt sammen.

Tilslutt ble det tatt bilder. Alle besøkende fra Kina med barna rundt seg. Tenk, vi har bilde av vesla vår på fanget til direktøren for CCAA!!! (kanskje vi skal legge ved det når vi skriver første rapport til kina???)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie 31 hadde sikkert litt mer glede av det enn meg. Jeg var den eneste "vordende" moren der. Jeg hadde jo med meg sønnen vår og det var ikke mange andre gutter der kan man si.

Det var interessant å få vite hvordan de jobbet og sånt, men det kom ikke noe konkret ut av møtet for min del, annet enn at det var utrolig mange nydelig små Kinajenter der - og jeg ble nok enda mer utålmodig :o)

Det var sterkt å treffe de som skal gi oss vårt andre barn.

Det som er sikkert er at ventetiden er pr. nå 14 måneder fra registrering til tildeling. Vi mangler 2 uker på det :o)

Sofie 31 - kanskje du fikk med deg litt mer enn meg?

klem fra

Var bare så nyskjerrig på om de hadde noen nyheter / fremtidsvyer ang. ventetid etter at foreningene fikk "kvoter".

Men jeg trodde det vel egentlig ikke at ventetiden ville bli så mye kortere...(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...