Gå til innhold

Trenger svar!


bambetti

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 17 år. Hele livet mitt har jeg vært tynn,altfor tynn... Med årene har dette bare blitt vanskligere å vanskligere for meg å takkle mens jeg ser hvordan vennindene mine og andre utvikler seg og hvor fine kropper de har. Jeg stryker i gym i år, bare fordi jeg har for mye fravær. Og grunnen til at jeg ikke er i gymtimene er fordi jeg ikke liker å dusje sammen med de andre. Jeg føler de ser på meg, selv om de sikkert ikke gjør det. jeg veier kun 45 kg og jeg er høyere enn nesten alle vennindene mine. Jeg har prøvd på alle mulige slags måter å legge på meg, men jeg klarer det bare ikke. jeg vet jeg må spise mer enn jeg gjør til vanlig, men jeg klarer det ikke fordi jeg blir veldig fort kvalm av mat (jeg spyr ALDRI opp igjen maten) Så var det noen som sa noe her en dag, kan godt hende det var bare noe tull, men likevel. Han sa det at det selges på apoteket eller skal begynne å selges noe som gjør at forbrenningen blir lavere. Er det noen som har hørt noe om dette ? om det stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det på apoteket som senker stoffskiftet er reseptbelagt, og kun til de som har for høyt stoffskifte. Er du bekymret for at du har det bør du gå til legen og få sjekket det. Høyst sannsynlig er du helt normal! Man utvikler seg i forskjellig tempo. Det er ikke moro å skille seg ut når man er 17, men du kommer til å være veldig fornøyd med å være høy og slank om noen få år. Jeg tror venninnene dine misunner deg kroppen din, alle higer alltid etter det de ikke har. Når det gjelder gymkarakteren din MÅ du gå og prate med læreren din, og forklar ham/henne problemet ditt. Har vedkommende noe annet enn graut mellom ørene blir du tatt alvorlig, og kan redde karakteren din på et vis. Hva har du å tape? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det på apoteket som senker stoffskiftet er reseptbelagt, og kun til de som har for høyt stoffskifte. Er du bekymret for at du har det bør du gå til legen og få sjekket det. Høyst sannsynlig er du helt normal! Man utvikler seg i forskjellig tempo. Det er ikke moro å skille seg ut når man er 17, men du kommer til å være veldig fornøyd med å være høy og slank om noen få år. Jeg tror venninnene dine misunner deg kroppen din, alle higer alltid etter det de ikke har. Når det gjelder gymkarakteren din MÅ du gå og prate med læreren din, og forklar ham/henne problemet ditt. Har vedkommende noe annet enn graut mellom ørene blir du tatt alvorlig, og kan redde karakteren din på et vis. Hva har du å tape? :)

Jeg kan jo umulig ha normalt stoffskifte. Jeg spiser jo like mye og til tider mer enn vennindene mine... Hva gjøres når man går til lege for å sjekke stoffskiftet? Er det så umulig å få respt på det greiene..synes man får resept på hva som helst på norske sykehus jeg.. bare man går inn og sier: hei jeg er syk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo umulig ha normalt stoffskifte. Jeg spiser jo like mye og til tider mer enn vennindene mine... Hva gjøres når man går til lege for å sjekke stoffskiftet? Er det så umulig å få respt på det greiene..synes man får resept på hva som helst på norske sykehus jeg.. bare man går inn og sier: hei jeg er syk....

Gå til fastlegen din, så sjekker de nivåene av thyroideahormonene. Er det noe galt med dem får du det du trenger! Dette er noen av symptomene på hyperthyreose: hjertebank, tretthet, slapphet, svakhet, nervøsitet, irritabilitet, vekttap tross god matlyst,svetting, varmeintoleranse, løs avføring og menstruasjonsforstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...