Gå til innhold

Med hjertet i halsen.....


nojo

Anbefalte innlegg

Hver gang tlf. ringer nå styrter vi for å ta den i tilfelle AF er på tråden med tildeling. Blir helt gal av dette - lurer på om det noen gang blir noe tildeling for oss i april-gruppa og som skal adoptere fra Kina? Det er vel ingen andre her på dol som har hatt samme følelse? Må bare tildelingene strømme på fort - helst i morgen tidlig!

Hilsen en noe mentalt utslitt og oppspilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilja

Jeg skjønner deg GODT!!

Da vi ventet på det verste, regna jeg med at Telefonen ville komme mens jeg var på jobb. En dag vi satt på pauserommet (jobber i skolen) var det telefon til MEG! Det kjentes som om hjertet stoppet da jeg tok røret og kvinket fram et "hallo" - bare for å høre latterbrølet fra andre enden av rommet. Det viste seg å være en narretelefon fra en kollega - i samme rom...

Jeg kan trekke på smilebåndet av det i dag, men den gangen måtte jeg faktisk ut på toalettet - og gråte en skvett..

Hold bare ut, dere, det kan umulig være lenge igjen nå! Da kommer hormonene til å herje ENDA verre - men med den forskjellen at det føles deiiiilig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg GODT!!

Da vi ventet på det verste, regna jeg med at Telefonen ville komme mens jeg var på jobb. En dag vi satt på pauserommet (jobber i skolen) var det telefon til MEG! Det kjentes som om hjertet stoppet da jeg tok røret og kvinket fram et "hallo" - bare for å høre latterbrølet fra andre enden av rommet. Det viste seg å være en narretelefon fra en kollega - i samme rom...

Jeg kan trekke på smilebåndet av det i dag, men den gangen måtte jeg faktisk ut på toalettet - og gråte en skvett..

Hold bare ut, dere, det kan umulig være lenge igjen nå! Da kommer hormonene til å herje ENDA verre - men med den forskjellen at det føles deiiiilig! :o)

Heisann :-)

Krysser fingrene for at dere hører noe snart !!

Vi blir jammen nesten verdensmestre i å vente i denne prosessen :-).

Håper litt av den tålmodigheten vil henge igjen når barnet er kommet *ler*

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hjertet litt i halsen nå,

også har mobiltlf. min begynt å streike!

Jeg har fått låne en annen da slik at jeg ALLTID er tilgjengelig. Nojo, vi får holde ut!

Om noen uker (håper jeg) vet vi mer :o)

klem fra en på akkurat samme nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg GODT!!

Da vi ventet på det verste, regna jeg med at Telefonen ville komme mens jeg var på jobb. En dag vi satt på pauserommet (jobber i skolen) var det telefon til MEG! Det kjentes som om hjertet stoppet da jeg tok røret og kvinket fram et "hallo" - bare for å høre latterbrølet fra andre enden av rommet. Det viste seg å være en narretelefon fra en kollega - i samme rom...

Jeg kan trekke på smilebåndet av det i dag, men den gangen måtte jeg faktisk ut på toalettet - og gråte en skvett..

Hold bare ut, dere, det kan umulig være lenge igjen nå! Da kommer hormonene til å herje ENDA verre - men med den forskjellen at det føles deiiiilig! :o)

Hi lilja

Jeg ble så sint da jeg leste hva din kollega moret seg med på din bekostning. Håper du fortalte vedkommende etterpå at slikt kan man ikke gjøre. Jeg skjønner godt at ventingen kan bli lang og smertefull. Selv syntes jeg det ble verst da jeg hadde fått vite at mitt første barnebarn ventet på å bli hentet i Colombia og foreldrene var her. Det føltes helt forferdelig og jeg får tårer i øynene den dag i dag snart fire år etter når jeg tenker på det.

Jeg visste jo ingenting om hvordan han hadde det mitt kjære lille barnebarn.

Lykke til til alle som venter.

Hilsen farmor til fire deriblant en hel- og en halv-kineser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi lilja

Jeg ble så sint da jeg leste hva din kollega moret seg med på din bekostning. Håper du fortalte vedkommende etterpå at slikt kan man ikke gjøre. Jeg skjønner godt at ventingen kan bli lang og smertefull. Selv syntes jeg det ble verst da jeg hadde fått vite at mitt første barnebarn ventet på å bli hentet i Colombia og foreldrene var her. Det føltes helt forferdelig og jeg får tårer i øynene den dag i dag snart fire år etter når jeg tenker på det.

Jeg visste jo ingenting om hvordan han hadde det mitt kjære lille barnebarn.

Lykke til til alle som venter.

Hilsen farmor til fire deriblant en hel- og en halv-kineser

Det er så koselig med ei bestemor her blant alle oss vordende mammaer og mammaer (og noen ganske få pappaer) på forumet! Fint å høre om erfaringer sett fra ditt perspektiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...