Gå til innhold

usikker


Gjest rumor

Anbefalte innlegg

Gjest rumor

Vi venter på barn fra Kina, og regner med å få tildeling i feb. - mars neste år. Jeg er en person som er lite sikker på mye...: Vil barnet godta meg? Vil jeg godta barnet? (er det "lov" å spørre om slikt?) Har jeg for mange problemer selv til å kunne ta meg av et barn på en god måte? Er jeg for gammel (snart 42)? Det kan virke som ventetiden for mange er uutholdelig lang, jeg føler at den er et gode, fordi jeg trenger tid til å venne meg til tanken på at jeg faktisk KAN få et barn! Har noen det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei rumor!

Denne mamma'n var også 40 da vi startet adopsjon - senere ble det en til :) Det er klart man har _tanker_ etter å ha levd mange år i tosomhet! Jeg gjennomlevde "alle" mulige og umulige settinger, og det var mye rart som snurret rundt der oppe :)

Vil du "diskutere" saken nærmere, må du gjerne maile meg [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinabarn

Har ikke adoptert før, men har to egenfødte. Tankene dine høres ut som helt sunne tanker hos en vordende mor.

Når det gjelder alder, kan jeg ikke si hva som er rett og galt, men en er vel så gammel som en føler seg. Det som føles rett for noen er kanskje helt feil for noen andre.

Det går sikkert helt fint skal du se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...