Gå til innhold

hvor nøye ser de på økonomi?


Gjest flo

Anbefalte innlegg

Ser barnevernet gjennom hva vi har brukt pengene våre på, hvilke utgifter må vi oppgi utenom de faste (husleie,strøm, telefonabb, tv abb, tv-lisens, forsikringer, komm.avg)? Hva er "normalt" å ha igjen til lommepenger,mat,klær etter at alt er betalt?

ble plutselig så nervøs...og ser etter på lista hvormye vi kan kutte ut...igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Huff nei, tror da ikke de går så grundig til verks!?!?!? Jeg har fått vite at de er ute etter å finne ut om man har stabil økonomi, ....ikke nødvendigvis stor og god økonomi...... Det var ihvertfall det som ble sagt på AF møte for et par uker siden.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde nettopp første gjennomgang av sosialrapporten vår, og da var de kun interessert i bruttoinntekt pr år og måned, samt hva vi har i banken. Det at vi har null i banken var helt ok det!! Det viktigste er at dere har kontroll selv. De spurte også om hvordan vi ville finansiere adopsjonen, men dette var ikke et pkt som ble fokusert noe særlig på.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er heller ikke av de med fet lommebok. Sosialkontoret lot seg imidlertid imponere av at vi hadde _budsjett_ - noe de fikk en kopi av.

Moralen blir vel.....ordnet økonomi er godt nok!

Dette går bra flo!!! Ikke bekymre deg om alt mulig, men....jeg må tilføye at jeg kjenner meg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er heller ikke av de med fet lommebok. Sosialkontoret lot seg imidlertid imponere av at vi hadde _budsjett_ - noe de fikk en kopi av.

Moralen blir vel.....ordnet økonomi er godt nok!

Dette går bra flo!!! Ikke bekymre deg om alt mulig, men....jeg må tilføye at jeg kjenner meg igjen :)

jeg tror jo at det går bra, men nå er det 5 mnd og 3 uker siden vi sendte brev til barnevernstjenesten....og da får man veldig god tid til å tenke på alt mulig...jeg burde vel egentlig tatt ut at jeg selv har skrevet om adopsjon...og laget min egen lille bok...kan jo være greit å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...