Gå til innhold

delfi


påfugl

Anbefalte innlegg

Vi skal adoptere fra india, vi har ikke barn fra før.

Det å velge land er litt spesielt, jeg kan ikke helt forklare hvorfor vi valgte akkurat India. Men vi kjenner noen som har barn derfra, en helt nydelig jente. Kanskje de var med på å påvirke oss?? Men uansett. magefølelsen sa India for oss, det har vi ikke angret ett sekund på. Vi ventet i fire mnd. før tildelingen kom, en deilig liten jente på 15 mnd. Gode rapporter fulgte med, det er helt tydelig at barna har det godt, det er utrolig viktig for oss som sitter her på bjerget og venter.

Jeg snakket med VB i går, jeg nevnte krigen mellom India og Pakistan. Den ville ikke påvirke adopsjonsakene fikk jeg beskjed om, det ville gå sin vante gang.

Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg... magefølelsen må være riktig. For oss sier den Korea, selvom ventetiden blir litt lenger pga stor søkermengde. (Det kan godt være jeg sier noe annet når tålmodigheten tar slutt og ventetiden føles uutholdelig lang...). Men vi skal tross alt spare opp endel penger og vi føler ikke at 2 år er så fryktelig lenge til.

Takk for at du delte erfaringene dine med meg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...