Gå til innhold

går i frø snart?


ban

Anbefalte innlegg

Jeg er nok en utålmodig sjel og i tillegg en krisemaksimerer.

Nå venter vi jo på tildeling fra Kina når som helst i og for seg, men det som er så slitsomt er at man ikke kan planlegge noe.

Vi planlegger jo å dra på sommerferie i juli, vi har bestilt sted og alt mulig, men det er jo stor sannsynlighet for at vi skal dra til Kina i løpet av juli.

Jeg er også en som liker at ting er planlagt og i orden, men det kan jeg jo ikke nå for jeg vet jo ikke hva som skjer.

Skulle ønske at jeg var flinkere til å ta ting som de kom, da hadde ventetiden vært litt greiere.

ja ja... et lite hjertesukk fra meg................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melis

Jeg går også snart i frø. Det er ikke lett å vente sånn. Det er som du sier, vanskelig å planlegge noe. Spesielt på jobben, synes jeg. Skal jeg ta på meg mer nå eller skal jeg risikere å ikke ha noe å gjøre mot slutten? Ikke lett.

Hver dag er det flere som spør om vi har hørt noe, og hver dag må jeg fortelle at vi ikke vet noe. Det kan bli om to uker eller det kan bli i slutten av juni/begynnelsen av juli. (Grusom tanke.) Men det er koselig at folk er så interessert. :-)

Jeg prøver å tenke som så at "for to år siden skulle jeg inderlig ønske vi bare var noen uker foran tildeling". Og det er klart det er en fortreffelig tanke at vi faktisk _er_ her nå. Men for to år siden hadde vi ikke ventet hver dag i 23 måneder heller. Jeg prøver å beholde roen, men jeg merker at jeg er anspent og at det ikke er mye som skal til før jeg blir irritabel. Huffda. Nei, vi får håpe det skjer noe snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speedo

Jeg henger meg på!!!!!

Vi venter også tildeling nå i disse dager, fra Korea. VB har sagt at det er "like om hjørnet". Jeg holder på å bli alldeles "tussete".

Vi regner ikke med å reise før TIDLIGST 2 måneder etter tildeling, så vi planlegger litt ferie i juli. Må ha noe å se frem til, så får vi heller avlyse hvis det blit nødvendig.

Tiden bare snegler seg avgårde for tiden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også snart i frø. Det er ikke lett å vente sånn. Det er som du sier, vanskelig å planlegge noe. Spesielt på jobben, synes jeg. Skal jeg ta på meg mer nå eller skal jeg risikere å ikke ha noe å gjøre mot slutten? Ikke lett.

Hver dag er det flere som spør om vi har hørt noe, og hver dag må jeg fortelle at vi ikke vet noe. Det kan bli om to uker eller det kan bli i slutten av juni/begynnelsen av juli. (Grusom tanke.) Men det er koselig at folk er så interessert. :-)

Jeg prøver å tenke som så at "for to år siden skulle jeg inderlig ønske vi bare var noen uker foran tildeling". Og det er klart det er en fortreffelig tanke at vi faktisk _er_ her nå. Men for to år siden hadde vi ikke ventet hver dag i 23 måneder heller. Jeg prøver å beholde roen, men jeg merker at jeg er anspent og at det ikke er mye som skal til før jeg blir irritabel. Huffda. Nei, vi får håpe det skjer noe snart.

-dere høres ut som helt normale mammaer som går på "overtid", synes nå jeg....

Forskjellen er bare at dere har gått flere måneder over tiden!!!

Men nå er det endelig deres tur,- så hold ut de siste laaaaange dagene!

Vente-klem fra en med "bare" 9 vente-måneder bak seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...