Gå til innhold

Klining


Gjest JulieW

Anbefalte innlegg

Gjest JulieW

Hei! jeg er en jente på 14 år (snart 15) og jeg fantaserer mye om å kline med en annen jente, det ser bare så digg ut!

Jeg er ikke lesbisk (tror jeg da??) med det hadde bare vært så kult å testa det ut!!!

Men problemet er at jeg bor på et ganske lite sted, så jeg er redd for at viss jeg kliner med noen så kommer de fleste til å få greie på det.

Men er det noen her som har noen tips eller råd om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør du det når du er litt full (lat som om du er fullere enn du er) så kan du skylde på fylla vettu!!! *kremt*

ps : du er ikke lesbisk om du liker det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du maa prove det! Anbefales sterkt! Ikke vaer redd for om du er lesbisk eller ei, drit i det, du trenger ikke aa plassere deg selv i noen baas! Mange hetero jenter kliner med andre jenter. Det begynner aa bli allmennt akseptert, og de aller fleste jenter jeg kjenner har provd det! Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...