Gå til innhold

Colombia og uroligheter


Gjest bekymret

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret

Bare lurer på om noen vet hvordan det er å reise dit nå? Er også spent på hva som skjer framover...

hilsen ei som er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt tanken selv, men har blitt beroliget av par som har vært og er der for øyeblikket, og som sier at de ikke har opplevd urolighetene på nært hold, .......tvert i mot faktisk. Noen skrev at de fikk vite mer om urolighetene i Colombia gjennom norsk media.......

Vi får håpe det ikke påvirker prosessen for oss søkere, ..........og så håper jeg selvfølgelig at det kan komme til en løsning der borte som gagner alle...........(men jeg tviler.......etter så lang tid med uenighet!!!)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt tanken selv, men har blitt beroliget av par som har vært og er der for øyeblikket, og som sier at de ikke har opplevd urolighetene på nært hold, .......tvert i mot faktisk. Noen skrev at de fikk vite mer om urolighetene i Colombia gjennom norsk media.......

Vi får håpe det ikke påvirker prosessen for oss søkere, ..........og så håper jeg selvfølgelig at det kan komme til en løsning der borte som gagner alle...........(men jeg tviler.......etter så lang tid med uenighet!!!)

Lykke til!

Hej !

Ær selv på væg dit nu .Har också tenkt/gruat mig før hur farligt det ær der nere.I Bogota ska det vara veldigt roligt nu;men man må vara forsiktig,liksom vart man en reiser i dag.

God tur og lycka til.

Hilsen Misan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt tanken selv, men har blitt beroliget av par som har vært og er der for øyeblikket, og som sier at de ikke har opplevd urolighetene på nært hold, .......tvert i mot faktisk. Noen skrev at de fikk vite mer om urolighetene i Colombia gjennom norsk media.......

Vi får håpe det ikke påvirker prosessen for oss søkere, ..........og så håper jeg selvfølgelig at det kan komme til en løsning der borte som gagner alle...........(men jeg tviler.......etter så lang tid med uenighet!!!)

Lykke til!

Hej !

Ær selv på væg dit nu .Har också tenkt/gruat mig før hur farligt det ær der nere.I Bogota ska det vara veldigt roligt nu;men man må vara forsiktig,liksom vart man en reiser i dag.

God tur og lycka til.

Hilsen Misan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...