Gå til innhold

Trenger litt synspunkter fra dere....


mamma30

Anbefalte innlegg

Hei...

Er det noen som gidder å lese mitt innlegg på psykiatri:Nhd/barn/adhd/psykopatiske trekk..??+

Er det noen flere der ute som har opplevelser om dette???

Aner snart ikke opp ned på oss selv her...

Trist i dag.....også......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har aldri opplevd noe slikt som du beskriver, men har allikevel noen tanker rundt dette.

Du spør bl.a om du skal sende fra deg en av jentene dine. Jeg tror det vil være en vurdering du ikke bør ta alene. Kan du ikke ta kontakt med barnevernet? De er til for å hjelpe barn og foreldre nettopp i sånne situasjoner.

Uansett tror jeg det er galt å sende minstejenta til faren. Hun blir ganske sikkert skjermet, men vil sannsynligvis føle at du er "mer glad i xx". Hun sliter sikkert fryktelig allerede og jeg synes ikke hun skal fjernes fra mamma. Det er dessverre slik at vi gir de "greie, normale" barna minst oppmerksomhet. Og konsentrerer oss om "problembarnet".

Det er naturlig og jeg skjønner veldig godt ditt dilemma. Problemet er å ikke forvise noen av barna.

Jeg ville mast og mast til noen var villig til å høre på meg. Du har krav på hjelp. Døtrene dine også.

Ring Voksne for Barn (Mental Helse), legen, skolen, og alle instanser som er ment for slik hjelp. Ikke gi deg!

Minstemann trenger også en mamma som udelt kan være der for henne. Du trenger et pusterom. Og eldstejenta trenger skikkelig oppfølging. Ved bl.a at du blir tatt på alvor.

Lykke til!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...