Gå til innhold

Dattera mi har lyst på "nytt" hår

Anbefalte innlegg

Vi var i syden for ikke så lenge siden, og da ville datteren min (16) ordne seg rastafletter, men ombestemte seg fordi de ville bli utslitt ganske fort siden vi var i begynnelsen på ferien på 14 dager. Så flettene hadde sikkert ikke bli så fine etter 14 dager med sol, saltvann og klorvann, mente hun, og skjøv fra seg hele tanken.. Helt til nå..

Nå har hun begynt å mase igjen, og siden hun har egne penger, mener vi det er greit. Innenfor visse begrensninger..

Er det noen som vet hvor mye det koster for å få lange rastafletter sånn ca.? Hun har hår ned til skuldrene omtrent, men vil ha lange rastafletter og sier at de bruker å flette inn hår for å få flere og lengre fletter..

Men vi lar henne ikke bruke alle pengene på dette, så hvis noen har peiling på ca. pris hadde jeg vært takknemlig for svar.. Jeg gidder snart ikke mer mas:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55361-dattera-mi-har-lyst-p%C3%A5-nytt-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...