Gå til innhold

bilder igjen


nitus

Anbefalte innlegg

Vi skal begynne å lage bilde presentasjon.Har noen gode tips og råd når det gjelder bilder som skal til Colombia.

hvor mange bilder? hus? bil? hvor mange fam. medlemmer?vi tenkte å ta bilder av oss som blir foreldre, besteforeldre, tante/onkel og morfar /oldefar.

hvordan ble disse laget? i perm? album?

blir veldig glad for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vi tok bilder av som du sier av besteforeldre, andre familiemedlemmer, nære venner (gjerne med barn), hus, bil evt båt el hytte. Vi hadde bilder inne fra huset fra kjøkken og stue, feriebilder, jul og 17. mai.

Unngå typiske festebilder med alkohol og bilder med bikini ol. Bilder av bad og soverom, men gjerne av er klart barnerom, hvis dere har det.

Pene og pyntelig bilder med andre ord:-)

Dere vil få tilsendt en forside: Der skal dere sette et bilde av dere to i sammen, har dere barn fra før kan jo de også være med på dette bildet. Deretter skal dere lime bildene opp på ark pent og oversiktlig med tekst under bildene. Dere sender tekst på norskt til AF sammen med en del andre ting som skal oversettes og får den spanske teksten tilbake. Her kan dere enten lime på teksten eller skrive for hånd til hvert bilde. Pynt gjerne opp med litt klistremerker og legg dette i vanlige plastmapper (ikke album) . Det skal være fra 15-20 bilder.

Dere vil selvfølgelig få en beskrivelse av dette senere, når dere får oppskriften på dokumenter som skal innhentes for oversending til Colombia.

Jeg må legge til at dette er bilder som skal sendes til ICBF, jeg vet ikke om det er det samme til de private barnehjemmene, men det kan kankje noen andre gi deg hint om.

Tror det er viktig å legge mye jobb i dette. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abedulla

Hei.

Jeg vil bare føye meg til de gode råd du har fått fra janita.

For ett år siden var vi på akkurat samme stadie som dere er :o)

Oppskriften fra AF er grei å forholde seg til.

Vil egentlig bare ønske LYKKE TIL.

Vi kom hjem med ei lita jente på 1 år og 9 mndr den 22 april.

Vi var i Pereira. Turen vår tok 2 uker og 1 dag. Det var fantastisk fort, og det var godt å komme hjem. Samtidig så kunne vi vært ei uke lenger, det tenker vi nå....

Underveis i prosessen brukte jeg DoL og det har gitt oss utrolig god hjelp!

Bare mail meg hvis du vil, på

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...