Gå til innhold

Bryllupet


Gjest vakkert!

Anbefalte innlegg

Gjest vakkert!

Heia,

hva synes dere om bryllupet? Jeg var tilstede i Nidarosdomen og deltok på festen etterpå! Gos stemning. Å være i kirka var en opplevelse jeg aldri glemmer, for en akkustikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dollyn

Det var nå et bryllup som alle andre, bare mye mer pompøst...

Skjønner ikke hva som er så stort!

To mennesker gifter seg - ja, de er fra kongefamilien - so what?

Ari fake er så utrolig dust! Men du har rett, var litt søtt da de skulle kysse når de nettopp hadde kommet ut av kirken, og så ille han kysse henne en gang til, men fikk ikke lov av Martha - apropos martha: mista akkurat all respekt for a' - at hu' er så lettlurt er en skam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er så stort!

To mennesker gifter seg - ja, de er fra kongefamilien - so what?

Ari fake er så utrolig dust! Men du har rett, var litt søtt da de skulle kysse når de nettopp hadde kommet ut av kirken, og så ille han kysse henne en gang til, men fikk ikke lov av Martha - apropos martha: mista akkurat all respekt for a' - at hu' er så lettlurt er en skam!

*Ler* Dette sier nå mer om deg enn om henne, da. Hva vet vel du om hvilken personlighet Ari Behn har? Og hva vet vel du om kjemien mellom dem? Det er ikke det ytre, eller tidligere "dumheter" og utsvevende liv som teller, vettu. Det er kjemien og kontakten mellom to mennesker.

Håper du finner deg en som er bedre for deg når du ikke fikk Ari, da! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rebecha

Jeg er helt enig med Line!! Hva vet VI om Ari Behn? Vi kan ikke dømme en uten å snakke med personen det gjelder. Men vi kan tro, detkan ingen nekte oss for.

Men jeg, som har sans for både Ari og Mãrtha, synes de er et søtt par. De er veldig bevisste på seg selv, og trygge på seg selv (sånn virker det). Og Mãrtha er nok en smart og varm dame, som vet hva et godt mannfolk er. Dessuten så kan ikke Kongen og Dronningen godta en tulling av en fyr.

Ari er veldig ydmyk, men samtidig selvsikker og selvstendig, synes jeg. Det er ikke mange som får til den kombinasjonen.

Jeg må nesten le når jeg hører om folk som synes Ari er så teit. De går fem på, på hans ironi. Jeg føler at folk driter seg litt ut når de omtaler ham som en "dust" og klein - for han liker å provosere og lure folk, og det er nettopp mange av dere lar seg gjøre - å lure!! haha

Men for all del, dette er min mening bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler* Dette sier nå mer om deg enn om henne, da. Hva vet vel du om hvilken personlighet Ari Behn har? Og hva vet vel du om kjemien mellom dem? Det er ikke det ytre, eller tidligere "dumheter" og utsvevende liv som teller, vettu. Det er kjemien og kontakten mellom to mennesker.

Håper du finner deg en som er bedre for deg når du ikke fikk Ari, da! Hehe...

Uhuh.. Har du lest boken hans?

Jeg kjøpte den her om dagen, et lite hefte på 100 sider ellerno som det tok ham to år å skrive. Rotete, klisjéfylt og fremfor alt banalt.

Heller en god hvitvin fremfor "Den nye vin".. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med Line!! Hva vet VI om Ari Behn? Vi kan ikke dømme en uten å snakke med personen det gjelder. Men vi kan tro, detkan ingen nekte oss for.

Men jeg, som har sans for både Ari og Mãrtha, synes de er et søtt par. De er veldig bevisste på seg selv, og trygge på seg selv (sånn virker det). Og Mãrtha er nok en smart og varm dame, som vet hva et godt mannfolk er. Dessuten så kan ikke Kongen og Dronningen godta en tulling av en fyr.

Ari er veldig ydmyk, men samtidig selvsikker og selvstendig, synes jeg. Det er ikke mange som får til den kombinasjonen.

Jeg må nesten le når jeg hører om folk som synes Ari er så teit. De går fem på, på hans ironi. Jeg føler at folk driter seg litt ut når de omtaler ham som en "dust" og klein - for han liker å provosere og lure folk, og det er nettopp mange av dere lar seg gjøre - å lure!! haha

Men for all del, dette er min mening bare

Helt enig med deg Line! Folk kan forandre seg, hva visste Ari Behn og Mette-Marit om at de skulle gifte seg med kongebarna en gang? Alle kan forandre seg! Skjønner ikke hva folk prater om..om de hadde vært kongelige selv ville de helt sikkert ikke valg en person med kongelige gener bare for å tilfredstille noen av de menneskene i Norge som mener at de er de eneste riktige som kan representere Norge på en bra måte. Tviler på at det er mange som sier at Mette-Marit ikke gjør en bra jobb. Det handler om kjærligheten mellom to mennesker, har de ikke rett til å få gifte seg med den de virkelig elsker? Så tenk dere om to ganger før dere uttaler dere om noe som dere egentlig ikke har peiling på.

Jeg for min del syntes at bryllupet var som tatt ut fra et eventyr, Märtha var bare helt utrolig nydelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhuh.. Har du lest boken hans?

Jeg kjøpte den her om dagen, et lite hefte på 100 sider ellerno som det tok ham to år å skrive. Rotete, klisjéfylt og fremfor alt banalt.

Heller en god hvitvin fremfor "Den nye vin".. :-P

Nei, har ikke lest boken, men har lydboka. Skal høre den en gang jeg skal ut og kjøre langt.

Men likevel - ei BOK kan man ikke skjære strupen av en mann for, altså. Har sa skrevet noen stiler på skolen jeg og, som ikke har hatt noe med min personlighet å gjøre. Jeg er da meg selv likevel! Heldigvis er smaken som baken - delt. Noen liker det, andre ikke. Sånn må det være, heldigvis, hadde jeg nær sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...