Gå til innhold

Søskenbarnet mitt har født!


Salina

Anbefalte innlegg

I natt fødte søskenbarnet mitt ei lita jente, 12 dager før UL-termin..

Vi har god kontakt, og skulle tilbringe mye av sommeren og høsten sammen vi to.. Min termin var 7 uker etter hennes. Tenk at vi skulle få barn så tett! Det var nesten for sant til å være sant..

Men så ble det ikke slik allikavel.. Tor Erling døde jo i mars.

Jeg er så indrelig glad for at det ble ei jente! En gutt hadde minnet meg for mye på den lille gutten jeg skulle ha hatt hos meg om en stund.

Jeg er så inderlig glad på hennes vegne. Men jeg gruer meg så til å se henne og jenta!! Har ikke lyst til å besøke henne i det heletatt ennå.. Tror dere hun skjønner det?

Åh... Det å få denne nyheten i dag gjorde alt mye værre.. Jeg fikk det så vondt inni meg!

Tror jeg får en down-periode nå..

Jeg skulle jo også bli mamma snart!!!!!!!!!!!!

Alt er så vondt!!!!

Her en dag rydda jeg på rommet som skulle bli barnerom. Det var så vondt.. Jeg fant barneklær, gravid-blader, brosjyrer osv. Mye som minnet meg på den lykkelige tiden da jeg gikk gravid, lykkelig uvitende om det som skulle skje..

Nå er rommet blitt et gjesterom. Er glad for at jeg holdt igjen kjøpinga av vogn og mer klær. Neste gang skal jeg ikke kjøpe noe før jeg har født!!

Håper alle har det bedre enn meg i dag!

Og Tankefull: Jeg tenker på deg i dag! Håper du kommer deg igjennom dagen..

Klem: Hanah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tankefull

Kjære Hanah!

Forstår godt at dette er en vond dag for deg:når noen som har termin omtrent samtidig med deg føder så bringer det vårt tap desto nærmere...Spesielt hvis det er en som står en nær som føder!

Søskenbarnet ditt fødte på min termindato(hvis barnet kom 26.):idag skulle Nestor vært født...

Tror helt sikkert ditt søskenbarn skjønner hvis du velger å ikke besøke dem enda:du er nødt til å ta dette i ditt tempo.Selvom det kan gå greit der og da,så kan du få en reaksjon siden som du kanskje ikke var forberedt på.Men,det kan jo også gå fint:det må du selv kjenne på og tenke over.

Du kan evt. ringe og snakke med henne først,kanskje avtale en dag hvor det er bare deg og henne med babyen f.eks.

Uansett,det er vanskelig,men du kommer helskinnet gjennom dette også:det er jeg overbevist om!

Tusen takk for at du sier du tenker på meg idag:det betød mye å lese det!Du skal vite at jeg ønsker du har hatt en levelig dag i dag,at morgendagen blir SÅ mye bedre!Du fortjener det!

Skal sende deg en mail en av dagene når jeg er litt mer ovenpå enn nå.

Med ønske om gode dager:en klem fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...